MS Windows
briani 27239
At oprette adgangskode til Win XP
Fra : Cindy

Dato : 29-06-08 12:42

Jeg spurgte om det for en månedstid siden, men havde i den periode så meget
vrøvl med sort skærm, at jeg ikke fik oprettet det den gang.

Nu ser jeg, at jeg har skrevet noget af fremgangsmåden ned på en notesblok,
men er ikke sikker på om der mangler et eller andet.

Kan nogen sige mig, hvis der mangler noget i denne rækkefølge?

"Gå i start / kontrolpanel / brugerka....? / ændring af konto / oprette ny
adgangskode .....

Jeg vil være meget taknemmelig hvis nogen kan skrive de manglende bogstaver
i punkt 2 og i øvrigt sige mig om dette er hele den række af steder, hvor
man skal klikke.

På forhånd tak.

Cindy

Fra : Ole C

Dato : 29-06-08 13:27

Cindy skrev blandt andet:

> [...]
>
> Jeg vil være meget taknemmelig hvis nogen kan skrive de manglende
> bogstaver i punkt 2 og i øvrigt sige mig om dette er hele den række

"Start>indstillingerKontrolpanel>BRUGERKONTI>Ændring af en konto>markér
kontoen der skal ændres>tryk på Oprette en ny adgangskode

--
vh
Ole C

Fra : Cindy

Dato : 29-06-08 13:44

"Ole C" skrev i en meddelelse

> "Start>indstillingerKontrolpanel>BRUGERKONTI>Ændring af en konto>markér
> kontoen der skal ændres>tryk på Oprette en ny adgangskode

Jeg siger sandelig mange tak for hurtigt svar. Hvor er det godt, vi har de
grupper.

Venlig hilsen og tak.

Cindy

Fra : Ole C

Dato : 29-06-08 16:14

Cindy skrev blandt andet:

> Jeg siger sandelig mange tak for hurtigt svar. Hvor er det godt, vi
> har de grupper.
>
> Venlig hilsen og tak.

Selv tak.

--