MS Windows
briani 27239
property
Fra : Jørgen

Dato : 28-06-08 16:41

Windows xp Kommer med denne meddelelse, hver gang den starter op,
Hvor er det lige man slår den fra?

På forhånd tak
fra
Jørgen

Fra : Ole C

Dato : 28-06-08 16:43

Jørgen skrev blandt andet:

> Windows xp Kommer med denne meddelelse, hver gang den starter op,
> Hvor er det lige man slår den fra?

Hvilken meddelelse?

--
vh
Ole C

Fra : Jørgen

Dato : 28-06-08 21:44

Ole C skrev:

> Hvilken meddelelse?

property
fra
Jørgen

Fra : Ole C

Dato : 28-06-08 22:04

Jørgen skrev blandt andet:

> property

Du er sandelig en mand af få ord......

--
vh
Ole C

Fra : Jørgen

Dato : 29-06-08 08:03

Ole C skrev:

> Du er sandelig en mand af få ord......

så forsøger jeg at skrive en doktor afhandling om emnet
Mår jeg starter internet op, kommer der et ramme der er tom og i foroven
står der property.

Jeg har haft den før og gik ind i en eller andet meny og slog den fra,
jeg troede det var aut. opdatering, men det har jeg prøvet, uden held.

På grund af en blodprop i hjernen er huskeren ikke hvad den har været,
eller hvad grunden nu er.
Men det er en simpel ting at gøre, så hvis du kan hjælpe en gammel tudse
vil det være rar

fra
Jørgen

Fra : Ole C

Dato : 29-06-08 09:46

Jørgen skrev blandt andet:

> så forsøger jeg at skrive en doktor afhandling om emnet

Ikke nødvendigt, men det er altid en god idé med mere udførlige
beskrivelser.

> [...]
> Jeg har haft den før og gik ind i en eller andet meny og slog den fra,
> jeg troede det var aut. opdatering, men det har jeg prøvet, uden held.

Har aldrig hørt om det fænomen før.

> På grund af en blodprop i hjernen er huskeren ikke hvad den har været,
> eller hvad grunden nu er.
> Men det er en simpel ting at gøre, så hvis du kan hjælpe en gammel
> tudse vil det være rar

Hvis jeg viste hvordan, ville jeg sandelig også fortælle dig det.
Gamle tudser bør stå sammen

--
vh
Ole C

Fra : FIEL

Dato : 29-06-08 10:39

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> beskrivelser.

> Har aldrig hørt om det fænomen før.

> Hvis jeg viste hvordan, ville jeg sandelig også fortælle dig det.

Prøv engang START / Kør / skriv: msconfig / vælg fanebladet: start - og se
om der ikke er flueben ved et ukendt program. Alle "fluebenene" starter
automatisk op under opstarten. Måske er du så heldig at kunne finde navnet:
Property. Hvis ikke, må du prøve dig frem. Virkningen indtræder først efter
en genstart.
Advarsel: Rør ikke ved noget på de andre faneblade.

mvh/leif - gammel tudse

Fra : Jørgen

Dato : 29-06-08 20:34

> [...]
> en genstart.
> Advarsel: Rør ikke ved noget på de andre faneblade.

Nå var det der den var gemt. den har jeg forsøgt at komme i tanke om, da
der er en del programmer jeg gerne selv vil starte op når jeg har brug
for dem.

Den var gået i glemmebogen som så meget andet, .
Der er en masse viden jeg skal have samlet op igen, men heldig vis er
det i grundet meget lidt der er smuttet i forbindelse med proppen i hjernen

fra
Jørgen

Fra : Jens

Dato : 29-06-08 10:21

"Jørgen" <frieri@os.dk> skrev i meddelelsen
> Windows xp Kommer med denne meddelelse, hver gang den starter op,
> Hvor er det lige man slår den fra?

Det kunne se ud som om et eller andet fejler under opstart. Check dine
opstartsprogrammer.

Start - Kør: msconfig.exe - og under start fjerner du unødvendige
programmer. Men pas på nogle er absolut nødvendige.

Se evt. i kontrolpanel - administation - logbog om der fejbehæftede
programmer.

mvh
Jens
nok en gammel tusse

Fra : Jørgen

Dato : 30-06-08 12:35

Jørgen skrev:
> Windows xp Kommer med denne meddelelse, hver gang den starter op,
> Hvor er det lige man slår den fra?
>
> På forhånd tak
Nå men tak for alle svarene, problemet er løst

Jeg skulle ind og slå aut. opdatering fra og bede om selv at hente

fra
Jørgen