MS Windows
briani 27239
vista log on
Fra : Filip

Dato : 28-06-08 12:17

Kan man ikke slippe af med at skulle trykke CTRL+ALT+DEL for at komme hen
til vinduet hvor jeg kan skrive min adgangskode når jeg starter min pc?

Filip

Fra : _

Dato : 28-06-08 12:45

"Filip" <filipravn@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Kan man ikke slippe af med at skulle trykke CTRL+ALT+DEL for at komme hen
> til vinduet hvor jeg kan skrive min adgangskode når jeg starter min pc?
>
> Filip

Jo

Fra : Filip

Dato : 28-06-08 18:10

> Jo

Det var ikke særlig meget hjælp du gav der. Fortæl venligst hvordan jeg
slipper af med det?

Filip

Fra : Per Nielsen

Dato : 06-07-08 17:02

Filip wrote:

> Det var ikke særlig meget hjælp du gav der. Fortæl venligst hvordan
> jeg slipper af med det?
>
> Filip

Bare ignorer _ akaikdut et eller andet ligegyldigt. I hans "verden" har han
svaret på dit spørgsmål. Før han vil øse ud af hans uendelige viden (....)
skal du spørge på en meget specifik måde. Whatever...

Fra : Jens

Dato : 28-06-08 21:26

"Filip" <filipravn@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Kan man ikke slippe af med at skulle trykke CTRL+ALT+DEL for at komme hen
> til vinduet hvor jeg kan skrive min adgangskode når jeg starter min pc?
>
> Filip

Skriv i Kør: control userpasswords2
2.tab

Jens