MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvordan sletter jeg en Brugerkonto?
Fra : Ukendt

Dato : 27-06-08 16:10

Jeg har en fil?/mappe? der hedder:
D:\Documents and settings\jens.stationær.000\Dokumenter\TomTom\Home\etc.

Den duer ikke fordi der er et "æ" i brugernavnet. NOGEN funktioner kan
ikke betjenes.

Som bruger når jeg starter pc'en hedder jeg JENS, men min pc hedder
stationær, hvor 000 kommer fra aner jeg ikke, en ven satte det op for
mig for 3 år siden.

Jeg har så i brugerkontilavet en ny bruger med navnet "stenfiskeren" og
med dette virker Home fint.
Filerne til download etc. hedder nu:

D:\Documents and settings\stenfiskeren\Dokumenter\TomTOm\Home\etc.

Det undrer mig at der her ikke er nogen henvisning til Computernavnet
for jeg har i "system" ændret computernavnet til. "STATIONARY" ??????

Har jeg mon ikke lavet noget forkert?

Jeg ville godt slette en af brugernavnene,men kan ikke finde ud af det!

Jeg har lavet begge to brugere til administratore for at kunne slette en
af dem, men det går ikke?????

Jeg håber en venlig sjæl gider give mig nogen enkle svar?

Med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : John

Dato : 27-06-08 17:57

> [...]
> af dem, men det går ikke?????
>
> Jeg håber en venlig sjæl gider give mig nogen enkle svar?

Kontrolpanel/brugerkonti, marker den konto du vil slette,
og nu har du flere muligheder, også at slette !
Meget nemt !
Måske har du kode på, den skal du selvfølgelig først
slette (Om du så skal genstarte ved jeg ikke, da jeg
slettede en konto uden kode (password)
Hilsen John

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 27-06-08 18:31

John skrev den 27-06-2008:

> [...]
> Meget nemt !
> Måske har du kode på, den skal du selvfølgelig først
> slette (Om du så skal genstarte ved jeg ikke, da jeg

En anden måde, hvis du vil af med mappe og hele pivetøjet, er at
højreklikke på "Denne computer", vælge Egenskaber og så
Brugeråprofiler. Her kan du slette uaktulle konti, og mappe og hele
svineriet ryger med i købet.
...::JMJ::..

Fra : John

Dato : 27-06-08 18:43

"..::JMJ::.." <kaliffen@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> højreklikke på "Denne computer", vælge Egenskaber og så Brugeråprofiler.
> Her kan du slette uaktulle konti, og mappe og hele svineriet ryger med i

Jo,jo, også med den metode jeg skriver om, er der en knap der
sletter hele indholdet !
Når du beskærer et citat, så gør det venligt rigtigt og ikke som her:

(Når det står på den måde, ser det ud som om
at JEG ikke kan finde ud af det)

Hilsen John

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 27-06-08 18:56

John forklarede den 27-06-2008:
> [...]
> Når du beskærer et citat, så gør det venligt rigtigt og ikke som her:

> (Når det står på den måde, ser det ud som om

Mig bekendt har jeg ikke beskåret noget citat?