MS Windows
briani 27239
Ingen ikoner
Fra : FoxOnRun

Dato : 25-06-08 12:17

Hej!
Når jeg starter min computer kommer der en fejlmeddelse: drwtsn.exe har
fundet en fejl og afsluttes!
Jeg klikker "undlad at sende" og så forsvinder alle mine ikoner og
startlinie og jeg kan intet udover Ctrl + Alt og Del, men det kommer jeg
ikke videre med. Styresystem er Xp med servicepack2.
Hjælp !!

Lobe

Fra : Knud Erik

Dato : 25-06-08 12:40

"FoxOnRun" <lobe@FOXwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> startlinie og jeg kan intet udover Ctrl + Alt og Del, men det kommer jeg
> ikke videre med. Styresystem er Xp med servicepack2.

Hej
Hvad med at prøve en systemgendannelse.

I Joblisten skal du åbne "Kør" og indtaste følgende for
at åbne systemgendannelse :
%systemroot%\system32\restore\rstrui.exe

Knud Erik

Fra : FoxOnRun

Dato : 25-06-08 20:40

"Knud Erik" <kepFJERN@postkasse.net> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> I Joblisten skal du åbne "Kør" og indtaste følgende for
> at åbne systemgendannelse :
> %systemroot%\system32\restore\rstrui.exe

Jeg takker for rådet, nu virker computeren igen!!

MVH Lobe