MS Windows
briani 27239
Vista 64.dk instilling af mapper? hjælp pl~
Fra : ham_selv

Dato : 23-06-08 10:13

Hvordan kan jeg undgå at skulle indstille mine mapper HVER gang jeg
åbner en mappe?

Eks. vil jeg gerne ha "sorter efter type" og "vis oversigt" og "små
ikoner" i dokument mappen og det kan jeg nemt lave men når jeg så
kommer tilbage til mappen skal jeg gøre det igen manuelt, jeg håber
i forstår hvad jeg mener og håber der er et trick eller to. ...tia
ham_selv

<google er din ven>

--
--------------------------------- --- -- -
Posted with NewsLeecher v3.9 Beta 17

Fra : Jens Petersen

Dato : 23-06-08 12:47

On 23 Jun 2008 09:12:58 GMT, ham_selv <ggg@gg.com> wrote:

> [...]
>kommer tilbage til mappen skal jeg gøre det igen manuelt, jeg håber
>i forstår hvad jeg mener og håber der er et trick eller to. ...tia

I "Funktioner / Mappeindstillinger / Vis" sætter du [v] i "Husk hver
mappes visningsindstillinger"

Hvis du vil have alle mapperne til at virke på samme måde højreklikker
du på den første mappe i træet og vælger "Egenskaber / Tilpas" sæt [v]
i "Anvend også denne skabelon på alle undermapper" og vælg "Alle
elementer" i "Brug denne mappe som skabelon:"
(virker ikke på "Programmer" og "Windows" mapperne)
--
OV1A Jens

Hard work has a future pay-off. Laziness pays off now!