MS Windows
briani 27239
svchost 100% og minus update
Fra : hjmm

Dato : 13-06-08 17:11

min maskine er begyndt at op føre sig mærkeligt den vil ikke opdatere
windows xppro længere den vil godt gå ind på hjemme siden men står så bare
og kører med den grønne rulle streg ,samtidig med det har jeg konstateret at
en fil med navnet svchost.exe bruger 100% cpu forbrug ,har prøvet at rette
op på det i fejlsikret tilstand med en fix_svchost.exe men det virker ikke
rigtig
hvad er det som er galt
mvh sloth

Fra : Frank Andersen

Dato : 13-06-08 17:45

On Fri, 13 Jun 2008 18:11:00 +0200, "hjmm" <sloth2@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>op på det i fejlsikret tilstand med en fix_svchost.exe men det virker ikke

Det ligner det samme problem, jeg havde på et tidspunkt, også med xppro.
Det opstod efter en microsoft opdatering.

Jeg fik løst det ved at hente denne:
http://djlizard.net/software/Dial-a-fix-v0.60.0.24.zip

På siden http://forums.techarena.in/showthread.php?t=737646 i post #2 og
#9 angives en beskrivelse af, hvordan programmet bruges. Følg
instruktionenen nøje.

mvh. Frank

--

Erstat 'DOT' med '.'
Replace 'DOT' with '.'

Fra : hjmm

Dato : 13-06-08 20:03

"Frank Andersen" <newsguy@ab-bolignetDOTdk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> På siden http://forums.techarena.in/showthread.php?t=737646 i post #2 og
> #9 angives en beskrivelse af, hvordan programmet bruges. Følg

Hej frank det prøver jeg lige vender tilbage med result

tak for dit svar Frank

mvh sloth

Fra : hjmm

Dato : 13-06-08 23:29

> [...]
>
> På siden http://forums.techarena.in/showthread.php?t=737646 i post #2 og
> #9 angives en beskrivelse af, hvordan programmet bruges. Følg

Hej Frank jeg prøvede det og i starten ser det også ud som om at det virkede
lige indtil jeg prøvede at update ved microsoft så står den på 100% igen
mvh sloth

Fra : hcma

Dato : 14-06-08 09:57

"hjmm" <sloth2@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Frank Andersen" <newsguy@ab-bolignetDOTdk> skrev i en meddelelse

Hej
gå lige ind og se den fuldstændige sti til svchost.exe
den skal ligge her:
C:\WinNT\System32\Svchost.exe eller C:\Windows\System32\Svchost.exe.

Hvis den ikke ligger der, er det en virus
m v h
hcma/-

Fra : hjmm

Dato : 14-06-08 22:33

"hcma" <hcma@hcma.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> C:\WinNT\System32\Svchost.exe eller C:\Windows\System32\Svchost.exe.
>
> Hvis den ikke ligger der, er det en virus

hej HCMA
stien er ok, men idag har den kørt ok måske jeg har fået det væk men tak for
svaret
mvh Sloth