Problemer med USB mus.
Fra : Mercenary

Dato : 20-07-01 10:22

Hej gruppe.

Jeg har et lille problem med min Logitech Cordless Mouseman Optical.
En gang imellem kan Win98SE ikke finde musen på USB porten.
Systemet starter op og meddeler at der ikke er konfigureret en mus på PS2
porten?!!

Alt jeg behøver at gøre er at trække USB stikket ud og sætte det i igen, så
kører det.

Er der tale om en Win98 fejl, eller noget hardwaremæssigt ?? Evt. noget BIOS
indstilling ??
Det skal nævnes at det er sket med 2 forskellige bundkort.Et Abit KT7A-RAID
og et Epox 8KTA3+. Har også haft 2 forskellige RAM i.

(Det er ikke fordi jeg er idiot at jeg har skiftet både MB og RAM, jeg havde
bare købt en komplet ny maskine hvor det viste sig at både RAM og MB var
defekte.)

Anyway.....nogen der kender en løsning på problemet.??

/Merc.

Fra : Henrik Dissing

Dato : 20-07-01 20:00

On Fri, 20 Jul 2001 11:22:10 +0200, Mercenary wrote:

> [...]
>porten?!!
>
>Alt jeg behøver at gøre er at trække USB stikket ud og sætte det i igen, så

Jeg har haft nøjagtigt det samme problem med min Logitech Mouseman plain på
et Abit KT7 RAID. Jeg løste det ved at nedgradere Logitech MouseWare til
version 8.30.

Venlig hilsen
Henrik Dissing