Hjælp til Interjak 300 router søges
Fra : Ukendt

Dato : 27-06-08 19:51

Hej

Jeg har fået finger i sådan et vidunder, men problemet er, at jeg ikke kan
finde ud af at komme ind i opsætningen. Den har tidligere kørt VPN med en
"tynd klient". Jeg aner ikke koder osv, men det kan måske resettes?

Det største problem er dog, at jeg ikke kan få adgang til brugerfladen.
Nogen gode idéer? Jeg har læst alt hvad google kan finde.

--
Venligst
Lasse K.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 27-06-08 20:01

On Fri, 27 Jun 2008 20:51:23 +0200, "Lasse K." <lasse> wrote:

> Jeg har fået finger i sådan et vidunder, men problemet er, at jeg ikke kan
> finde ud af at komme ind i opsætningen. Den har tidligere kørt VPN med en
> "tynd klient". Jeg aner ikke koder osv, men det kan måske resettes?

Så vidt jeg husker, er der en reset-knap i siden af den, inde bag et
af hullerne.

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-08 20:53

"Asbjorn Hojmark" <Asbjorn@Hojmark.ORG> skrev i meddelelsen

> Så vidt jeg husker, er der en reset-knap i siden af den, inde bag et
> af hullerne.
>
> -A
> --
> Heroes: Vint Cerf & Bob Kahn, Leonard Kleinrock, Robert Metcalfe, Jon
> Postel
> Links : http://www.hojmark.net/
> FAQ : http://www.net-faq.dk/

Ok, det vil jeg lige tjekke ud! Tak for oplysningen

Fra : Sørensen

Dato : 27-06-08 21:13

"Lasse K> skrev >
> Det største problem er dog, at jeg ikke kan få adgang til brugerfladen.
> Nogen gode idéer? Jeg har læst alt hvad google kan finde.

Nej har du nu læst ALT hvad google kan finde ?? søgning på:
interjak+300+reset

FORGOTTEN PASSWORD OR UNUSABLE CONFIGURATION

If you forget the administrator name and/or password, or if you make
erroneous

configuration changes that prevent you from accessing the InterJak Web
Manager,

you can use the "Recovery" button to force the InterJak into a recovery
state from

which you can reset the entire configuration.

See "Operational and Recovery Image" on page 285.

285:

?? Manually:

This is achieved through the "Recovery" button as described below.

In all of these cases, the recovery image will be started and you will be
notified on

the Web Manager login page that the InterJak is running the recovery image.
But

there are subtle differences between the results of these three methods.

If the recovery image was started because of a software load failure or
through the

Web Manager:

?? You must log on to the Web Manager using the administrator name and

password configured in the InterJak.

?? The firewall will be active.

?? You will be able to transfer a new operational software image to the
InterJak.

If the recovery image is activated manually through the "Recovery" button:

?? You must log on to the Web Manager using the default administrator name
and

password:

Name: administrator

Password: AaBbCcDdEe

?? The firewall will not be active.

?? You will be able to transfer a new operational software image to the
InterJak.

?? You will be able to reset the configuration file to its default value.

NOTE This will not affect the user database configured in the InterJak.

In order to activate the "Recovery" button you must:

1 Unplug power from the InterJak.

2 Press the "Recovery" button located on the rear side of the InterJak.

3 While keeping the "Recovery" button pressed in, reapply power to the
InterJak.

4 Release the "Recovery" button.

osv osv.......................

vh.

Sørensen

Fra : Leo Jørgensen

Dato : 27-06-08 21:27

Og for os der bare ikke viste hvad det var og hvordan den ser ud, står der
noget på Dansk her om den

http://www.hardinfo.dk/show.asp?page=273

Jeg ved naturligvis ikke om den er magen med den du har stående Lasse K.
Men det er da et forsøg værd.

Hygge
Leo

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-08 07:41

"Leo Jørgensen" <leo@leo.lir.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> http://www.hardinfo.dk/show.asp?page=273
>
> Jeg ved naturligvis ikke om den er magen med den du har stående Lasse K.

Jo, det er den. Tak for linket

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-08 07:40

"Sørensen" <nogen@microsoft.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> 2 Press the "Recovery" button located on the rear side of the InterJak.
>
> 3 While keeping the "Recovery" button pressed in, reapply power to the

Hey tak for info. Sådan! Det kunne jeg ikke finde. Havde bare søgt på
navnet. Mange tak

Fra : Per

Dato : 28-06-08 09:53

Lasse K. <lasse> wrote:

> [...]
>
> Det største problem er dog, at jeg ikke kan få adgang til brugerfladen.
> Nogen gode idéer? Jeg har læst alt hvad google kan finde.

HEj Lasse
Jeg har en reference manual til den hvis du er interesseret..

Send mig din mail og jeg vil sende den til dig..
Min mail er : boll snabel a image dot dk

Fredsommeligst
Per

Fra : Ukendt

Dato : 29-06-08 08:20

"Per" <Plop-boll@image.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Send mig din mail og jeg vil sende den til dig..
> Min mail er : boll snabel a image dot dk

Hej Per.
Jeg har sendt dig en mail.
På forhånd mange tak

venligst Lasse K.