Kan ikke få forbindelse til min server?
Fra : Ukendt

Dato : 27-06-08 19:48

Jeg har en Stationær PC og en laptop.
Når jeg ser i Netværksforbindelser viser det dette:

1. Trådløs netværksforbindelse IEEE 802.11b cardbus
2. LAN-forbindelse Realtek RTL8139 Fast Ethernet
3. 1394-forbindelse 1394-netkort

Om alle står der: Tilsluttet med firewall, men jeg kan ikke få fat i
Nordit.dk, hverken i Thunderbird mailprogrammet, eller komme på nettet i
Firefox.

I "Status" vises de alle med en hængelåsi "Aktivitet", og kun LAN
forbindelsen melder om sendt og modtaget pakker.
1394 forbindelsen siger = sendt og 0 modtaget
DenTrådløse melder 2089 sendt og 0 modtaget på de 54 minutter jeg har
været tændt.

Min Stationære virker fejlfrit.

Hvad har jeg mon gjort forkert??

Gode råd afventes i spænding af Mr. Mox

Fra : Ole C

Dato : 27-06-08 21:00

Mr. Mox skrev blandt andet:

> [...]
> 1394 forbindelsen siger = sendt og 0 modtaget
> DenTrådløse melder 2089 sendt og 0 modtaget på de 54 minutter jeg har

Er dit problem, at den bærbare ikke kan tilslutte sig dit trådløse
netværk?
Har det virket tidligere?
Virker det med kabel mellem den bærbare og routeren? - for jeg formoder
du har en sådan....

--
vh
Ole C