Netværksdrev til hjemme
Fra : rondo

Dato : 22-06-08 20:50

Hej alle,

jeg skal købe et netværksdrev til hjemmet. Det skal ikke være en
ekstern HD men et ethernet netværksdrev på minimum 500 GB, som jeg kan
slutte til min router. Da det kommer til at stå i stuen, er ét af mine
vigtigste krav, at det er meget støjsvagt.

Er der nogle af jer kloge hoveder, som kan anbefale et drev?

På forhånd tak
Ronnie

Fra : VIP

Dato : 22-06-08 22:30

kig på www.synology.com f.eks DS107, den er støjsvag
--
Venlig hilsen

Viggo

Fra : fix

Dato : 23-06-08 08:19

VIP wrote:
> "rondo" <ronnie@rondoz.dk> skrev i en meddelelse

> kig på www.synology.com f.eks DS107, den er støjsvag
Samme gælder Buffalo Linkstation og Terrastation.
Og der kan firmwaren udskiftes til Openlink/Freelink. Sidstnævnte er
imponrende som server til stort set alt

finn

Fra : Jim

Dato : 26-06-08 10:31

"rondo" <ronnie@rondoz.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> vigtigste krav, at det er meget støjsvagt.
>
> Er der nogle af jer kloge hoveder, som kan anbefale et drev?

Hej Ronnie

Qnap TS109.. Ingen blæser, og så kan den gå HDD-standby-mode, når den ikke
er i funktion.. også med WD-HDD.