Slægtsbøg købes
Fra : Eva Jørgensen

Dato : 05-07-08 13:20

Jeg håber her i gennem at kunne finde bogen
Efterkommere efter Jens Christensen Kaasgaard.
Håber nogen måske ligger inde med den eller ved hvor man måske kan købe den.

Ved man kan låne den på biblioteket, men kunne godt tænke mig mit eget
eksemplar.

Med venlig hilsen

Eva

Fra : Eva Jørgensen

Dato : 05-07-08 13:22

Der skulle naturligvis have stået slægtsbog og ikke slægtsbøg, men ved ikke
om det er muligt at rette i en allerede afsendt besked.
Undskylder fejlen.

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 05-07-08 15:52

"
> Ved man kan låne den på biblioteket, men kunne godt tænke mig mit eget
> eksemplar.
>
> Med venlig hilsen
>
> Eva
-------------