Tydning
Fra : Ejvind Hansen

Dato : 04-07-08 08:53

Er der en der er venlig at hjælpe mig, jeg er en ren novise på dette
område, har kun været i gang i ca. 5 mdr.
Med en stor tak.

Hansine Katrine Pedersen,
Kirkebog 1859-1882 ops. 65 nr.4 Tøstrup,Djurs Nørre Randers amt
Jeg kan ikke tyde det hele,kun i forældrene og i fadderne.
I er så smadder gode til det her.
Mvh. Ejvind

Fra : Arne Nielsen

Dato : 04-07-08 09:54

Ejvind Hansen skrev:
> [...]
> Kirkebog 1859-1882 ops. 65 nr.4 Tøstrup,Djurs Nørre Randers amt
> Jeg kan ikke tyde det hele,kun i forældrene og i fadderne.

Ugift Fruentimmer Ane Kathrine Pedersen af Thøstrup, 26 Aar. Til
Barnefader udlagt Ungkarlen Smed Niels Peter Pedersen af Thøstrup.
Husmand Anders Jensens Hustru Ane Magrethe Pedersen af Thøstrup;
Thestes: Husmd. Anders Jensen og Ungkarl Anton Pedersen af Thøstrup,
samt Barnets Fader.

Thestes (testes): faddere

Venlig hilsen
Arne