Mangler faderens navn
Fra : Inger Lise Holmstrup~

Dato : 21-06-08 14:05

Hej

Jeg kan ikke læse faderens navn på dette opslag

Hjørring amt, Børglum herred, Vrendsted sogn
1862-1886, opslag 167, nr. 7

Jeg kan ikke læse hvad hendes far hedder.
Er der en som kan hjælpe?

hilsen
Inger Lise

Fra : Poul Erik Jørgensen

Dato : 21-06-08 14:51

"Inger Lise Holmstrup Christiansen" <ilf58@nakskovnet.dk> skrev i
meddelelsen news:485cfc95$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
> Jeg kan ikke læse hvad hendes far hedder.
> Er der en som kan hjælpe?

Jeg tolker (efter at have pudset brillerne) det utydelige som Mads Thomsen
af Thise.

Men hvad står der foran navnet? Udl. gift Mand?

--
Poul E. Jørgensen

Erstat "invalid" med dk hvis du svarer per e-mail.
Replace "invalid" with dk when replying by e-mail.

Fra : J. H. Larsen

Dato : 21-06-08 15:45

Poul Erik Jørgensen <33@gvdnet.invalid> skrev:
> [...]
>brillerne) det utydelige som Mads Thomsen
>af Thise.
>
>Men hvad står der foran navnet? Udl. gift Mand?

Jeg tror, at Poul Erik Jørgensen har ret i det hele.
Der er en lille krussedulle før Udl.
men den kan jeg ikke grade.
J.H. Larsen

Fra : Inger Lise Holmstrup~

Dato : 21-06-08 18:22

Tusind tak for svarene.
Jeg havde lige overset at han var gift, men han får vist 5 uægte børn med
den samme kvinde.
Hilsen
Inger Lise

Fra : Poul E. Jørgensen

Dato : 21-06-08 18:43

"Inger Lise Holmstrup Christiansen" <ilf58@nakskovnet.dk> skrev i
meddelelsen news:485d38c7$0$90272$14726298@news.sunsite.dk...
> Tusind tak for svarene.
> Jeg havde lige overset at han var gift, men han får vist 5 uægte børn med
> den samme kvinde.

Kender du ikke andre indføringer i kirkebogen om kvindens og mandens fælles
børn?

Fra : Inger Lise Holmstrup~

Dato : 22-06-08 06:37

Nej, for jeg har ikke kigget efter andre, da det kun er en anetavle jeg er i
gang med.

Hilsen
Inger Lise

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 22-06-08 08:41

"Inger Lise Holmstrup Christiansen" <ilf58@nakskovnet.dk> skrev i en
meddelelse news:485d38c7$0$90272$14726298@news.sunsite.dk...
> Tusind tak for svarene.
> Jeg havde lige overset at han var gift, men han får vist 5 uægte børn med
> [...]

Det kan man da vist kalde interesse for den samme kvinde.

))

Mvh.Bodil.