Hjælp til phpbb3
Fra : Alice

Dato : 05-07-08 08:24

Jeg har lige installeret phpbb3, men hvordan er det lige jeg kan lægge
smiliere ind som en pakke, så jeg ikke skal lægge dem ind enkeltvis?

Det andet, hvordan får jeg den til at starte med en portal, den åbner og
starter med index?

Er der andre gode råd med den type forumer, eller er jeg nød til at gå
tilbage til plus?

Jeg er ikke nogen ørn til det med at programer og der er mildt sagt.

Jeg har to sider den jeg er ved at lave med phpbb3 og en "gammel" en med
plus.

Det er www.alice-yvonne.dk
og www.farmor-alice.dk

Jeg vil virkelig blive glad hvis nogen kan hjælpe mig.

Mange hilsner
Alice

Fra : Martin

Dato : 05-07-08 16:44

Alice wrote:
> Jeg har lige installeret phpbb3, men hvordan er det lige jeg kan lægge
> smiliere ind som en pakke, så jeg ikke skal lægge dem ind enkeltvis?

Er der ikke en readme fil med i den pakke du har hentet?

> Det andet, hvordan får jeg den til at starte med en portal, den åbner og
> starter med index?
>
> Er der andre gode råd med den type forumer, eller er jeg nød til at gå
> tilbage til plus?

HOLD DET OPDATERET!!!!
phpbb er så fejlfyldt så det halve burde være nok.
Håber snart de begynder at skrive det op fra bunden af, også holder det
til at være et forumsystem, og ikke et cms