Henvisning fra speciallæge
Fra : Christian, Odense

Dato : 16-06-08 12:27

Hej NG

Jeg har fået en henvisning fra min læge til orthoskopi og han nævnte
en en privat læge, som jeg skulle kontakte. Nu er der 2 måneders
ventetid ved denne læge. Jeg vil derfor gerne til en anden privat
klinik, hvor der kun er en uges ventetid.

Mit spørgsmål er så, om jeg kan bruge denne henvisning fra
speciallægen til en anden klinik, eller om henvisningen gælder en helt
specifik klinik, og jeg skal have en ny henvisning?

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 16-06-08 23:52

Christian, Odense skrev:

> [...]
> speciallægen til en anden klinik, eller om henvisningen gælder en helt
> specifik klinik, og jeg skal have en ny henvisning?

Kan du ikke se det på henvisningen? Jeg tror ikke en henvisning /til/
speciallæge (og ikke fra) kan gælde en bestemt.

--
Niels