Montering af køleskab
Fra : news.tele.dk

Dato : 20-06-08 13:02

Hej

Jeg har købt et 50 ltr. køleskab med kompressor.
Det eneste der er at spænde det fast med, er 2 skruehuller på hver side i
fronten - men det er bare en plastik front, kan det virkelig holde, når
båden krænger 30 - 40 grader og med høje bølger ?

Er der nogen af Jer her i gruppen der har nogen erfaringer ?

mvh

Jesper

Fra : jan krogh

Dato : 20-06-08 21:56

news.tele.dk <jlb@jlb.dk> skrev:
>Hej
>Ja jeg har brugt PU-skum med forsigtighed og det holder fint ,
men husk at det kun skal virke limende og ikke en masse som
ender med at virke som en donkraft så køleskabet står i en
flitsbue.

--
bolværksmatrosen

Fra : news.tele.dk

Dato : 23-06-08 21:15

Hej

Tak for rådet, jeg satte en liste øverst på indvendig med en klat lim :)

vh

Jesper

"jan krogh (slet 77ZOQ)" <kroghenprivat@77ZOQhotmail.com> skrev i
meddelelsen news:12139957580.528593501149775@dtext.news.tele.dk...