Contessa 32
Fra : Preben Nielsen

Dato : 19-06-08 16:50

Hej gruppe
I min bådsøgning, er jeg på en engelsk side stødt på en contessa 32,
det ser ud til at være en rigtig dejlig bådtype, som jeg godt kunne
tænke mig at undersøge nærmere. er der nogen herinde der har eller
kender nogen der har sådan en, som måske kunne tænke sig at vise den
frem og evt. komme med ris eller ros til typen.
Med Sejlerhilsen
Preben

Fra : Leif Langgaard

Dato : 19-06-08 19:18

"Preben Nielsen (slet 1U3IQ)" <marie@1U3IQc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kender nogen der har sådan en, som måske kunne tænke sig at vise den
> frem og evt. komme med ris eller ros til typen.

Hej

Der står lidt her: http://www.sailguide.com/Contessa_32.htm

Nederst er der et par stykker der giver deres besyv med, der er også et
link til en klub!

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : Preben Nielsen

Dato : 20-06-08 21:30

Hej leif
Tak for linkene, god læsning
Mvh
Preben

Fra : Hans, \" URD\" Cont~

Dato : 23-06-08 13:46

Jeg har været den lykkelige ejer af sådan en siden 89.
Hvis du bor i Kbh området vil jeg da gerne vise den frem.
Hans
29720489

Fra : Preben Nielsen

Dato : 26-06-08 13:00

Hans, \" URD\" Contessa 32. <urd@spamoncable.dk>
skrev:
>Jeg har været den lykkelige ejer af sådan en
siden 89.
>Hvis du bor i Kbh området vil jeg da gerne vise
> [...]

Hej Hans
Tak for oplysningen, Jeg bor i sydjylland så det
er lidt langt. har set en, den ligger ikke langt
herfra. Ellers tak for invitationen.
Mvh
Preben

Fra : valsbol

Dato : 04-07-08 08:38

On 26 Jun., 14:00, Preben Nielsen <ma...@N5Q0Mc.dk> (slet N5Q0M)
wrote:
>  Hans, \" URD\" Contessa 32. <u...@spamoncable.dk>
> skrev:

Hej Preben Nielsen
Jeg tror jeg lige har noget for dig. Jeg er ejer af " Go-On" en
Contessa 32, som ligger i Gråsten sejlklub. Nu er jeg pensionist og
troede at der skulle blive rigtig meget sejlads, men min kone er
desværre ikke så stærk mere efter hun har fået en alvorlig sygdom.
Derfor sejler jeg alene temmelig meget.
Jeg har sat min båd til salg, men ønsker vist nok slet ikke at sælge.
derimod vil jeg gerne sejle med en anden sejler, så hvis du mener det
er noget så skriv til mig. nielsebbehuus@gmail.com. Min salgsannonce
findes her
http://www.scanboat.com/de/boatsaleadvert.asp?strSagsnr=8046311 så der
kan du se billeder af båden og læse om udrustningen.
Men jeg vil helst bare beholde båden og sejle med en anden eller flere
på lidt sommerture. På den anden side, hvis der er en køber så sælger
jeg.
Jeg har lige været på en 3 dages tur og vinden peb i rigningen. Båden
sejler fantastisk i 8-13 ms. Jeg kan nemt håndtere den alene, da jeg
har selvstyrer på den med fjernbetjening. Desuden har jeg monteret
elektrisk ankerspil, hvilket gør det legende let at ankre. Nå sådan
kunne jeg blive ved. Men lad mig høre fra dig

Venlig hilsen Niels Ebbe Huus
www.nhuus.de