impelleskift - skal olien tappes af ?
Fra : Per

Dato : 17-06-08 08:13

Hej NG!

Jeg vi skifte min impeller på min Mercury 40 EFI 3 cylinder.

Skal gearkasseolien eller motorolien tappes af ifm. med denne operation ?

Mvh. Per

Fra : Kruen [6920]

Dato : 17-06-08 11:29

Hej Per

Nej - du skal ikke tappe hverken motorolie eller gearkasseolie af.
Olien bliver i gearkassen når du tager den nederste del af benet af.

Mvh Kruen

Fra : Leon Hulstrøm

Dato : 17-06-08 17:25

"Kruen [6920]" <kruens@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Per
>
> Nej - du skal ikke tappe hverken motorolie eller gearkasseolie af.
> Olien bliver i gearkassen når du tager den nederste del af benet af.

Med mindre du vender det på hoved..

-Leon

Fra : Kruen [6920]

Dato : 17-06-08 17:53

Nårh ja.
Man kan selvfølgelig grave et hul i jorden, så man kan kommme til at løsne
de fire møtriker
der sidder på vandpumpehuset.
Lidt ligesom man kan grave et hul i jorden for at få plads til stigen når
man skal pudse kældervinduer.
Olien løber IKKE ud selv om du vender det på hovedet.
Mvh Kruen

Fra : Per

Dato : 17-06-08 21:58

Kruen [6920] wrote:
> [...]
> når man skal pudse kældervinduer.
> Olien løber IKKE ud selv om du vender det på hovedet.

Mange tak for svar gutter

Mvh. Per