Sprinklerpumpe.
Fra : Claus

Dato : 12-06-08 07:33

Hej gruppe.
Min pumpe er stået af, kan jeg bare bruge en fra en bil (Thansen) eller skal
det være en marinemodel. Den gamle kan skrues fast på et underlag, sådan har
jeg ikke kunnet finde.
Nogen forslag?

Mvh
Claus

Fra : Jakob_K

Dato : 12-06-08 04:48

On Jun 12, 8:32 am, "Claus" <c...@ck.dk> wrote:
> [...]
> det være en marinemodel. Den gamle kan skrues fast på et underlag, sådan har

Efter som bådudstyr er meget dyrere end biludstyr, synes jeg da det er
en god innovativ idé
12 volt er vel 12 volt...

mvh
JAKOB

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-08 20:07

"Claus" <ck@ck.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller skal det være en marinemodel. Den gamle kan skrues fast på et
> underlag, sådan har jeg ikke kunnet finde.

Taler du om ferskvand eller saltvand?

Er det blot en elektrisk drikkevandspumpe, er risikoen vel til at overse
ved køb hos thansen ...
Er det en lænsepumpe, ville jeg ikke turde købe andet end en til
formålet egnet pumpe ...
Hvis den skal "bundmonteres" med skruer, kan du jo "epoxye" et
lakeret/oliebehandlet stykke træ (vandfast finer?)til bunden i båden og
derpå montere din pumpe? Eller var det ikke spørgsmålet?

Flemming Torp
Gimle/DEN-61

Fra : Carsten Jensen

Dato : 12-06-08 20:51

Den Thu, 12 Jun 2008 21:07:10 +0200 skrev Flemming Torp:
> Taler du om ferskvand eller saltvand?

Mon ikke han taler om sprinklervæske, når nu det er en sprinklerpumpe han
taler om? Det tror jeg i hvert fald, og så tror jeg godt man kan bruge en
fra THansen.

Mvh

Carsten