PIII og dos program
Fra : Søren Ottosen

Dato : 20-07-01 07:27

Hej NG

Hjælp!!

Jeg har fået ny computer en Intel PIII 800MHz

Men har nu fået det problem at den ikke kan køre alle dos-programmer
Den kommer med følgende fejlangivelse ”Runtime error 200 at XXXX: 0091
Programmet kører OK på en AMD CPU.

(Vi har problemet på flere PIII CPU’er)

Hilsen

Søren Ottosen

Fra : Klaus

Dato : 20-07-01 08:28

"Søren Ottosen" wrote:
> [...]
>
> Men har nu fået det problem at den ikke kan køre alle dos-programmer
> Den kommer med følgende fejlangivelse ”Runtime error 200 at XXXX: 0091

"Runtime error 200" er en division-by-zero fejl i Turbo Pascal
programmer der opstår når programmet afvikles på maskiner der kører
hurtigere end 200-300 MHz.
Prøv denne patch (og tag backup af programmet inden da)

   ftp://garbo.uwasa.fi/pc/turbopa7/tppatch.zip

/klaus

Fra : Søren Ottosen

Dato : 20-07-01 09:09

Det virker

Jeg takker.

Hilsen

Søren Ottosen

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 20-07-01 17:39

Hej Søren

http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#crosspost
http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Fjernstyring med VNC, ADSL Tips m.m.: