?
Fra : Steffen Skov

Dato : 10-06-08 17:27

Er Bjarke på langfart eller i sommerhus? Savner ham en del.
Hilsen Steffen
--
"Havet bringer hvert menneske nyt håb, som søvnen bringer drømme"!
C. Columbus 1451-1506

Fra : HO

Dato : 10-06-08 19:00

"Steffen Skov" <XsskovY@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Er Bjarke på langfart eller i sommerhus? Savner ham en del.
Æhh - mon han er kommet tilbage fra Fyn rundt ? - har hørt der er en Maxi på
vej rundt endnu
eller måske han ikke har fået armene ned endnu, så han ikke kan skrive på
tastaturet
MVH
HO

Fra : Lars Hansen

Dato : 11-06-08 11:12

Klatrede lige op i pæretræet og kiggede hele vejen rundt - han er ikke her!

Lars
Fyn

Fra : Per Nordahl

Dato : 11-06-08 16:01

"Lars Hansen" <kedelig@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Klatrede lige op i pæretræet og kiggede hele vejen rundt - han er
> ikke her!
>
> Lars
> Fyn

Tror han (Bjarke) stadigvæk svæver rundt i cyberspeace (el. var det
cybercity)

Mvh. "Thulfen"

Fra : Leon Hulstrøm

Dato : 11-06-08 20:45

"Lars Hansen" <kedelig@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Klatrede lige op i pæretræet og kiggede hele vejen rundt - han er ikke
> [...]

Er du sikker?? måske er han faldet i dyb søvn for anker oppe ved Fyns Hoved

Der var sgutte meget vind der oppe i år på Classic turen, med mindre man
sejlede flyvepap og det er jo ikke just en Maxi Racer han sejler i (drille
drille)

-Leon

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-08 21:10

Hov hov ... Jeg har billeddokumentation på at jeg gik i mål FØR den Maxi
Racer der deltog i løbet !!

Bortset fra det, så var det er rimelig sørgeligt resultat jeg præsterede.
Jeg tabte 1-2 timer på det hårde kryds ned gennem bredningen. Vi kunne bare
ikke få højde og fart i båden. Jeg opgav næsten og konkluderede at mit
storsejl bare er for træt og der skal nyt på. På vejen hjem opdagede jeg
dog, at jeg muligvis har fået en forkert sjækkel i udhalet og at den går på
istedet for at flade sejlet helt. Men det er nok en kombination af begge.

På resten af turen hvor vinden var meget svag genvandt jeg en del med min
nye fede max spiler, men altså ikke nok til at resulatet er værd at tale
om. - faktisk er det pinligt.

Og det var selvfølgelig ikke kun udstyret. På taktikken kiksede jeg også
10-15 min på at gå inden om Bågø.

Nå, men det var vist selvransagelse nok. Jeg har på 'månedensbillede' på
www.MAXImalt.dk lagt et billede, hvor jeg er foran en anden maxi 999 og
tager luften på 2 både, så deres spilere klapper. Man må jo lede med lys og
lygte efter noget at blære sig med .....

Bjarke

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-08 14:37

Nydelig og stilfuld spilerfarvekomposition!

Flemming Torp
Gimle/DEN-61

"Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i en
meddelelse news:48518280$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...
> Hov hov ... Jeg har billeddokumentation på at jeg gik i mål FØR den Maxi
> Racer der deltog i løbet !!
SNIP

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-08 16:16

Mange tak. Det har også 'kun' taget 20-30 timer da jeg skulle tage
beslutningen ....

Bjarke

Fra : Per Nordahl

Dato : 13-06-08 16:34

"Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i
en meddelelse news:48528f1b$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...
> Mange tak. Det har også 'kun' taget 20-30 timer da jeg skulle tage
> beslutningen ....
>
> Bjarke

Tillykke med den. Timerne er vel givet godt ud, da de (to) andre
tilsyneladende kun har fået en halv gennaker/spiler.

Mvh. "Thulfen"

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-08 18:27

Ja, de burde have fået rabat på deres spilere. Der er jo buler i dem

Bjarke

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-08 20:59

Tak for de søde ord !!

Jeg har bare sejlet Fyn Cup og med det fuldtidsstræber arbejde jeg har tog
det lige en ekstra uge inden jeg "kom ovenpå igen" ...

Men jeg er ved at skovle mig igennem alle de mange spændende indlæg, som jeg
er komme bagud med ....

Bjarke