Gummiliste
Fra : news.tele.dk

Dato : 09-06-08 19:07

Hej

Jeg skal bruge en gummiliste til isolering af mine kistebænke.
Det skal bare være en almindelige profil, der er ca. 20 mm bred X 4 mm høj.

Er der nogen der har en ide om hvor man køber sådan noget henne ?

vh

Jesper

Fra : Per Pedersen

Dato : 09-06-08 19:16

Hej !

Se her
http://nautisk.dk/search.asp?page=1&keyword=gummiliste

Vare nr. 638015 kan måske bruges !

og på side 243 i kataloget

Mvh. Per

Fra : news.tele.dk

Dato : 09-06-08 20:00

SNIP

"Per Pedersen" <No_mail@get.dk> skrev i meddelelsen
> Hej !

> [...]
SNAP

Hej Per

Tak for hjælpen, men de vil have 33 kr pr. mtr. for det.

Og jeg skal bruge omrking 16 mtr - synes det er lidt pebret....

vh

Jesper

Fra : Steffen Skov

Dato : 09-06-08 22:09

Hejsa
Så bare vent til du ser prisen på limen til at fastgøre for 528 kr liste
med. Hvad koster en ny fender? Hvad giver du i havneleje? Hvad koster din
forsikring? Vi lykkelige bådejere kan blive ved med at sukke over
karteldannelse og overpriser på vores behov, men 33 kr m. for en god
gummiliste er ikke dyrt. Køb den, sæt den godt fast, rengør den jævnligt og
vedligehold den med lidt sillicone, og du har en god liste i mange år.
Hilsen Steffen
--
"Havet bringer hvert menneske nyt håb, som søvnen bringer drømme"!
C. Columbus 1451-1506

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-08 20:56

Jeg købte noget der var selvklæbende. mener det kostede ca 10-15 meteren.
Det var hos den lokale.

Bjarke