Ovale blink til TL1000R ?
Fra : Coraggio

Dato : 03-07-08 14:44

Hej NG

I forbindelse med at jeg vil montere en tailguard på min TL1000R, ville jeg
gerne flytte de bagerste blink (det er vel næppe lovligt at montere en ny
stop lygte, der osse kan blinke til højre og venstre !? ) ellers ville jeg
flytte dem op i de ovale huller (ca 8,5 X 3,2 cm) der er i kåben under
sædet, og i et indlæg fra 2003 skrives der at det skulle være et opel blink
der skulle passe - desværre kunne den lokale opel forhandler ikke hjælpe
mig - de var simpelthen for små ?...mon ikke der er en i NG som ved hvilket
blink der passer og hvor jeg kan få det ?

Håber I kan hjælpe mig - Hilsen Brian

ps: havde faktisk købt nogen i england på en styllings side - men de var sgu
ikke særlig pæne da de dukkede op!?

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 03-07-08 21:40

> [...]
>
> Håber I kan hjælpe mig - Hilsen Brian
>
> ps: havde faktisk købt nogen i england på en styllings side - men de var

Du kan få nogle rigtig fede rizoma blink der passer ind i de to huller (kan
sende billeder af dem monteret på min TL1000R hvis det er). Men faktisk kan
du også få en undertail hvor der er blinklys i. Jeg vil tro den er lovlig
til syn: http://tinyurl.com/56w4f4

/Lars

Fra : Coraggio

Dato : 04-07-08 04:58

> Du kan få nogle rigtig fede rizoma blink der passer ind i de to huller
> (kan
> sende billeder af dem monteret på min TL1000R hvis det er) /Lars

Hej Lars

Jeg har allerede en tailguard - den fulgte med cyklen da jeg købte
den....men jeg vil MEGET gerne se billeder af rizoma´erne på din TLR
De skal vel sendes til min private mail !?

Go´ weekend Brian

Coraggio(FJERNES)@coraggio.dk

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 04-07-08 06:28

> [...]
> den....men jeg vil MEGET gerne se billeder af rizoma´erne på din TLR
> De skal vel sendes til min private mail !?

Har smidt en mail til dig...

/Lars

Fra : Coraggio

Dato : 04-07-08 15:14

Har smidt en mail til dig...
Lars

Tak de er osse rigtig fede...

....men allerhelst ville jeg have nogen ovale blink der dækkede / eller sad
inde i den oval hul (ca 8,5 X 3,2 cm) der er under bagsædet - og jeg har
været hos OPEL, MADZA og FORD i eftermiddags - de kan godt skaffe nogen
ovale blinke hjem - men de kan ikke se målene på dem i deres reservedels
computer !?

Så har DU monteret sådan et blink på din TL1000R så lad mig lige vide hvor
jeg kan finde det, gerne med et præcist model / varer nummer !?

Go´ weekend - Brian