Hjelm Schuberth
Fra : Finn Autzen

Dato : 26-06-08 07:43

Hej gruppe

Jeg vil gerne spørge om nogen har erfaring
med dårlige visirer på C2 hjelmen.
Jeg har lige fået nyt visir efter kort tids brug
af hjelmen, men da jeg kom hjem og tjekkede
visiret en ekstra gang var antidug-hinden
hullet som en si.
Det er da mærkeligt at en hjelm af den type
leveres med så dårlige visirer, eller har jeg
bare været uheldig

Finn VFR800

Fra : Orla Pedersen

Dato : 26-06-08 08:36

Finn Autzen wrote:

> Hej gruppe

> Jeg vil gerne spørge om nogen har erfaring
> med dårlige visirer på C2 hjelmen.

Den gamle concept er stadig helt ok indvendig, omend ydersiden er slidt.

S1'eren, som er godt et år, har to små pletter indvendig, ellers ok.

Det tyder på et "nyere" problem :-/

mvh
Orla

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 26-06-08 08:54

Orla Pedersen skrev:

> Den gamle concept er stadig helt ok indvendig, omend ydersiden er slidt.
>
> S1'eren, som er godt et år, har to små pletter indvendig, ellers ok.

> [...]
problemet har været omtalt tidligere her på NG (for ganske nyligt)
Få byttet visiret til et nyt (på garantien) Der skulle være kommet styr
på processen på fabrikken

--
Dun@nt
"Ansvarlighed fjerner risikoen"

Fra : Orla Pedersen

Dato : 26-06-08 09:36

J.C.Kløve wrote:

> problemet har været omtalt tidligere her på NG (for ganske nyligt)
> Få byttet visiret til et nyt (på garantien) Der skulle være kommet styr
> på processen på fabrikken

Jup, men nærige danske forhandlere udleverer åbenbart stadig de defekte
visirer som de har på lager. :-/

Orla

Fra : Henrik Hansen

Dato : 26-06-08 09:42

Jeg købte en S1 sidste forår hos Hein Gericke, og efter een tur i regnvejr
var stort set hele antidug belægningen gået i opløsning. Jeg fik
visiret byttet til et Pinlock visir, og det virker bare

hilsen henrik

Fra : Jan A Jensen

Dato : 27-06-08 09:08

> [...]
> Jeg har lige fået nyt visir efter kort tids brug
> af hjelmen, men da jeg kom hjem og tjekkede
> visiret en ekstra gang var antidug-hinden

Vi var også uheldige her i huset. Vi købte 2 hjelme og begge begyndte at
dugge ret hurtigt.
Nu er vores hjelme købt i tyskland så jeg kontaktede den tyske forhandler og
fik dem byttet uden problemer.

Vi har senere købt 2 pinlock visirer og det virker

--
Jan A Jensen.
http://www.mccustomclubaalborg.dk