Hvor finder jeg en gummi liste til kåben?
Fra : MicJen

Dato : 25-06-08 19:18

Hej

Jeg leder efter noget sort gummi liste. Det er til kåben på MC-en, men noget
af det er røget af.

Det har ca. denne profil: |_|

Det lissom "finish" på kåben, så man ikke "skærer" sig på plast-kanten.

Håber forklaringen er god nok.

Jeg har været i Bauhaus og Harald billigborg, men de havde intet.

Hvor finder jeg sådan noget? Gerne i Århus/omegn?

På forhånd tak

Fra : Armand

Dato : 25-06-08 19:41

MicJen skrev:
> [...]
>
> Jeg har været i Bauhaus og Harald billigborg, men de havde intet.
>
> Hvor finder jeg sådan noget? Gerne i Århus/omegn?

Nede ved marinaen, á båd-tilbehørs bixen, er mit bedste bud. Har dé ikke
og kan ikke henvise, så prøv selv at finde en større ditto-bix v.h.a.
fagbogen!

--
Armand

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 25-06-08 19:42

MicJen skrev:
> Hej
>
> Jeg leder efter noget sort gummi liste. Det er til kåben på MC-en, men noget
> [...]

Prøv at taste 10006089 i søgefeltet på http://www.Loius.de måske det du
søger.

--
Dun@nt
"Ansvarlighed fjerner risikoen"

Fra : Armand

Dato : 25-06-08 19:51

J.C.Kløve skrev:

> Prøv at taste 10006089 i søgefeltet på http://www.Loius.de måske det du
> søger.

Loius??
http://www.louis.de/ it is!

--
Armand.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 25-06-08 19:57

Armand skrev:

> Loius??
> http://www.louis.de/ it is!

Verdamt noch mal!

Rechtschreibkontrolle

Louis natürlich

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 25-06-08 23:18

MicJen skrev:
> [...]
>
> Jeg har været i Bauhaus og Harald billigborg, men de havde intet.
>
> Hvor finder jeg sådan noget? Gerne i Århus/omegn?

F.eks her: http://www.sindby.dk/ref.aspx?id=4789

Der skulle nok være en der passer.

--
MVH