Fast bike bits
Fra : Ralph Køster

Dato : 25-06-08 12:42

Nogend er har erfaring med dette firma?

Har bestilt kåbeglas i Marts og rykket for det flere gange.
Blev enige med dem i Maj at de skulle sende et nyt.
Når jeg ringer og beder om info, så siger de at de vil sende en mail med
Track&trace men jeg får bare aldrig nogen mail.
27 Maj sagde de at de havde den vare på lager og ville sende et nyt, men det
er stadig ikke kommet.

Da jeg talte med dem i dag, så var den sjovt nok ankommet på mit lokale
postkontor, men jeg har sgu svært ved at tro på dem....men nu får vi se.

Har heldigvis betalt med Dankort, så hvis jeg ikke har modtaget noget i
næste uge, så går jeg i banken og laver et PBS-forbehold.

Men er der andre der har handlet hos dem?????
http://www.fastbikebits.com:80/

Ralph.

Fra : Armand

Dato : 25-06-08 19:09

Ralph Køster skrev:
> [...]
>
> Har heldigvis betalt med Dankort, så hvis jeg ikke har modtaget noget i
> næste uge, så går jeg i banken og laver et PBS-forbehold.

Dét er vist ved at være lige sent nok - Jeg mener at der er 2-måneders
limit på dén mulighed

--
Armand.