Et spørgsmål om stylling
Fra : Coraggio

Dato : 25-06-08 06:04

Hej NG

Har købt mig en TL1000R fra ´98 - som faktisk er rigtig pæn, men
selvfølgelig kan man godt at den er 10 år, derfor overvejer jeg at udskifte
nogen af de ting som efterhånden er blevet lidt kedelige at se på, som f.eks
bremse/koblings grebene, måske fra "rizoma" (findes der andre mærker jeg bør
checke ?) og i den forbindelse ville jeg spørge om der var nogen der vidste
om man kan købe en ny forgaffel bro, meget gerne i matsort - eller om det er
noget man skal få pulverlakeret !?

Hilsen Brian

Fra : Brian Lund Larsen

Dato : 25-06-08 02:24

On Jun 25, 7:03 am, "Coraggio" <1HXcorag...@coraggio.dk(fjern 1HX)>
wrote:
> [...]
> om man kan købe en ny forgaffel bro, meget gerne i matsort - eller om det er

Pazzo er ret brugte inden for koblings og bremsegreb.

Du kan se shorty versionen på min SV her: http://motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=8786

De er købt herfra: http://speedycom.co.uk/shop/product.php?productid=16759&cat=422&page=1

Mener også Flemming Disc (discteknik.dk) sælger dem hvis du ikke vil
købe fra udlandet, jeg er dog ikke 100% sikker.

Ellers er Titax også et alternativ, de er vidst lidt billigere, men
jeg kender ikke kvaliteten.

--
// brian - SV1000S K6

Fra : Armand

Dato : 25-06-08 19:07

Brian Lund Larsen skrev:

> Pazzo er ret brugte inden for koblings og bremsegreb.
>
> Du kan se shorty versionen på min SV her: http://motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=8786

Nej man kan ej!

Hvis man vil vise sine sager frem er det en dårlig ide at gøre det bag
log-in's :-|

--
Armand.

Fra : Rene Joergensen

Dato : 25-06-08 19:35

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote:

> Nej man kan ej!

Det kan man, hvis Brian nu havde benyttet det punkt der hedder "Link",
som indeholder ipc= i URL'en. Som f.eks:

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3006&ipc=21363

--
-René

Fra : Brian Lund Larsen

Dato : 25-06-08 12:33

On Jun 25, 8:07 pm, Armand <arm...@mc-chaufforerne.dk> wrote:

> Nej man kan ej!
>
> Hvis man vil vise sine sager frem er det en dårlig ide at gøre det bag
> log-in's :-|

Yep, min fejl. Jeg glemte at der skal login til den site for at se
billeder, men det var det eneste sted jeg lige havde et liggende
online.

For at bøde på det, har jeg netop været ude og taget et par billeder
og uploadet til et login-frit område.

Resultatet kan ses her: http://unixspasser.dk/main.php?g2_itemId=278

Det bedes dog bemærket at de ikke er helt så beskidte og støvede fra
butikken :)

--
// brian