Batteriskift på Oxford skivebremselås m/al~
Fra : Thomas Makro

Dato : 21-06-08 07:04

Hej alle sammen.

Hvordan skifter man batteri på en Oxford Boss Alarm Disc Lock?

Problemet er at batteriskuffen ikke vil op, og det skyldes nok, at jeg
ikke kender den rette teknik til at åbne den med.

--
Thomas Makro
** Farten holder trafikanterne vågne **

Fra : Johnni

Dato : 22-06-08 16:43

Hejsa

Jg ved ikke om det er tilfældet med denne lås, den abu lås jeg har haft
fingerne i skulle være låst op for at åbne til batteriet.

/Johnni
http://dfmc.dk/?id=604

Fra : Jacob

Dato : 22-06-08 21:26

Hej
Jeg har en sådan lås og ja, den skal være låst op for at skuffen kan
åbnes...
Der sidder en lille skrue der også skal skrues ud, derefter burde der
ikke være problemer...
--
Jacob

Fra : Thomas Makro

Dato : 25-06-08 01:43

On Jun 23, 5:25 am, Jacob <aulbj...@gmail.com> wrote:

> Der sidder en lille skrue der også skal skrues ud, derefter burde der
> ikke være problemer...
Aaah så det var hemmeligheden. Jeg har nu fået åbnet den, uden at
bruge vold. Mange tak.

--
mvh thomas