Støjsvag klaphjelm
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 21-06-08 08:16

Hej alle!

Jeg har en Schuberth C2 hjelm!

Det er den eneste hjelm jeg har haft, så jeg har ikke noget at samling med.

Jeg har tabt mig en del så den sidder ikke helt stram mere, hvilket øger
støjen,
det kan jeg selvfølgelig ikke klandre hjelmen for, så det er ved tide at
købe en ny. (c:

Findes der klaphjelme ( helst med indbygget solbriller ) der støjer mindre
end min C2???????

Hans Nikolajsen

Fra : Tourer

Dato : 30-06-08 16:01

"Hans Nikolajsen" <jadavnoget@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> købe en ny. (c:
>
> Findes der klaphjelme ( helst med indbygget solbriller ) der støjer mindre

Det tvivler jeg på.
Da C2 lige var kommet frem testede jeg alle de klaphjelme med solvisir, jeg
kunne finde i DK. C2 var klart den mest lydsvage. Men der kan naturligvis
være kommet andre modeller til siden.

--
Tourer