overnatningsmulghed?
Fra : muuhimacow@gmail.com

Dato : 21-06-08 00:36

Nogen der kender en campingplads ved Mûnchen man kan tage en hurtig
overnatning? Gerne tæt på A8 eller A9

samme på vej hjem, selv om jeg ikke ved om man ikke kører igennem,
plejer jeg, men kan jo være jeg fik brug for den, så en campingplads
ved Hannover A7 vil jeg også gerne have en POI på.

Ha' en god sommer og kør fornuftig

Søren

ps
Nogen der kender til et MC uheld i Hasselager ved Århus i fredags
omkring 13:30?

Fra : Schlæger

Dato : 21-06-08 17:07

> samme på vej hjem, selv om jeg ikke ved om man ikke kører igennem,
> plejer jeg, men kan jo være jeg fik brug for den, så en campingplads
> ved Hannover A7 vil jeg også gerne have en POI på.

Denne er en mulighed: "Reisecamp Nord-Syd (NS 575 i ADAC Camping Führer)
kommer man til ved at dreje fra A 7 ved rastepladsen Allertal, og så
ligger den nogle hundrede meter væk."

> Ha' en god sommer og kør fornuftig

I lige måde

Mch Schlæger

Fra : TWL

Dato : 21-06-08 19:22

muuhimacow@gmail.com wrote:
> [...]
> plejer jeg, men kan jo være jeg fik brug for den, så en campingplads
> ved Hannover A7 vil jeg også gerne have en POI på.

Hej Søren

Min Tourenplanner finder en campingplads på A8/E52 tæt ved afkørsel 78
Camping Ampersee
http://www.eurocampings.net/nl/europa/duitsland/beieren/camping-ampersee-109022/

Nær Hannover Camping Birkensee ved afkørsel 11 på A37
http://www.camping-birkensee.de/show.php

mvh Thomas

Fra : kop

Dato : 21-06-08 20:09

<muuhimacow@gmail.com> skrev i en meddelelse
Nogen der kender en campingplads ved Mûnchen man kan tage en hurtig
overnatning? Gerne tæt på A8 eller A9

Jeg har en POI i min Garmin der hedder "Campingpladser tæt på motorvejen i
Tyskland"

Har selv brugt den adskillige gange.... det virker.

Mail mig hvis du kan bruge den.

kop@post.tele.dk