Hvor uheldig/venlig kan man være....
Fra : Dak

Dato : 18-06-08 15:52

Ja igår var dagen jeg lige havde tid til at køre over til hovedvejen og
tjekke hvordan overhalingsforbuddene skiltene opfører sig på den strækning
jeg kørte fra borup til roskilde. Kan med det samme sige at jeg ikke kan
afgøre om jeg måtte eller ej uden videooptagelsen ved min side. :-/ en
skilteskov der siger spar to.

Nå men på vejen derover så går jeg sørme også i stå. den hoster og da
jeg trak ind og slap gashåndtaget så døde den. Men jeg havde på fornemmelsen
at det kunne ske. og som ventet så fandt jeg den midlertidige og almindelige
benzinslange "knækket"(nok fordi den var blevet varm). Så måtte lige vente
på at noget nyt benzin var løbet ned til filteret og videre. Så jeg trillede
så resten af vejen med kun 5k omdrejninger resten af vejen. 6-7k var lige
grænsen for at slangen kunne følge med. Så nu må vi håbe at Stevens mc har
husket at bestille min formstøbte slange. den skulle komme i morgen.
lige tids nok til at jeg kan sætte den på inden ferieturen.

Nå men så til den venlige, eller måske spøjse del af historien. Da jeg var
igang med at gennemse skiltene på hovedvejen så holdt der en bmw mc over på
den anden side og venlig som jeg er så vinker jeg jo til fyren. Men da jeg
kommer tættere på så ser jeg det er samme fyr som tog mig på den strækning.
Så jeg gætter på at han kun kører i pendulfart mellem Borup og Roskilde?
Det så ud til at han lige havde stoppet nogen og gjorde sig klar på at
køre igen, nogen herinde som blev stoppet igår?

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"