Bagskærm til ER5
Fra : Rene´

Dato : 16-06-08 00:15

Jeg har forgæves prøvet at finde en bagskærm til min Kawasaki.
Så er der en som kender et firma der laver den, vil jeg være meget
taknemmelig.

Fra : Torben Scheel

Dato : 16-06-08 07:44

Her er ét : http://www.kawasaki.com/Home/Home.aspx

Køb evt. en brugt via http://motors.ebay.de/ :
http://cgi.ebay.de/Kawasaki-ER5-ER-5-Twister-Kotfluegel-Schlachtfest_W0QQitemZ260250946819QQihZ016QQcategoryZ49930QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting

--
vh
Torben

Fra : Rene´

Dato : 16-06-08 04:11

Det jeg mener med en bagskærm er ikke den originale, men en i stil med
det som f.eks. SB Fiberdesign laver som ekstraudstyr. Hedder det ikke
en bagskærm eller er der et fagudtryk for den.??
Det er for at undgå stenslag inde på bagsvingerens overflade.

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 16-06-08 12:28

On Mon, 16 Jun 2008 03:10:37 -0700 (PDT), Rene´ <ren.sth@get2net.dk>
wrote:

>Det jeg mener med en bagskærm er ikke den originale, men en i stil med
>det som f.eks. SB Fiberdesign laver som ekstraudstyr. Hedder det ikke
>en bagskærm eller er der et fagudtryk for den.??

Lyder som en hugger?
En skærm der ligger tæt ved bagdækket?

Fra : Torben Scheel

Dato : 16-06-08 12:48