Rep af hul på textil bukser..??
Fra : PMH

Dato : 11-06-08 10:16

Hej

Jeg var så uheldig at mit ben rørte forrøret forleden.
Det bevirkede at der nu er kommet et hul på størrelse med
en femkrone på det ene bukseben.
Hullet er kun i det yderste lag.

Har nogen erfaring med at lappe sådan et hul..??

Det er et par sorte IXS (Cordura).

Jeg tænker lidt på at forhøre mig hos et campingcenter,
og evt. få et stykke teltdug, som jo er vandafvisende, men
jeg er ikke sikker på at det bliver nemt at finde i sort..??

Gode idéer er meget velkomne..

Mvh
PMH

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 11-06-08 15:40

On Wed, 11 Jun 2008 11:15:36 +0200, "PMH" <tjaa@tjaa.dk> wrote:

> [...]
>en femkrone på det ene bukseben.
>Hullet er kun i det yderste lag.
>
>Har nogen erfaring med at lappe sådan et hul..??

Skrædderiet ApS
Østerbrogade 224
2100 København Ø
Tlf.: 39 29 11 44

Autoriseret af Goretex

Fra : PMH

Dato : 11-06-08 19:30

"Per K. Nielsen" <pkn.usenet@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Skrædderiet ApS
> Østerbrogade 224
> 2100 København Ø
> Tlf.: 39 29 11 44
>
> Autoriseret af Goretex

Tak for svar, jeg prøver at give dem et kald imorgen.

Gad vide om de vil sende en lap.
Ellers skal jeg til at sende bukserne til dem, og så går tiden jo..

Jeg har også spekuleret lidt på at lime et stykke sort læder på.
Det er på indersiden af underbenet, så det bliver ikke at se.

PMH

Fra : PMH

Dato : 13-06-08 19:44

"PMH" <tjaa@tjaa.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for svar, jeg prøver at give dem et kald imorgen.

Jeg prøvede at komme igennem til dem hele dagen igår, men uden held.

Idag lykkedes det så at finde et sted hvor der var hjælp at hente..
Jeg var i en stof butik, og de havde lapper i alle afskygninger..
Jeg fik en vandtæt lap som havde klister på bagsiden, så nu er der
lappet, og det virker som en kanon løsning.

PMH