3 begynderprops
Fra : esajas esajas

Dato : 20-07-01 00:25

Hvem kan svare på hvorfor jeg får en tom frame når jeg vil loop'e et
movieclip (altså imellem loopsene)
+ hvordan jeg bevarer billedet i browseren når jeg vælger ikke at loop'e
Hvad er forklaringen når det jeg exporterer ikke er det samme som det jeg
reelt har programeret i min timeline. Det drejer sig i denne hensende om
optoning i stedet for nedtoning. (alpha/brigtnes) Kan der ligge nogle gamle
info som blander sig (selvom det ikke er synligt i timeline.

Tre spørgsmål som bremser mig ret meget lige nu

Håber jeg kan yde igen når jeg får mere styr på programmet.

På forhånd tak herfra
Esajas

Posted from [195.215.209.53] by way of f20.law12.hotmail.com [64.4.19.20]

Fra : Papusniak

Dato : 20-07-01 14:52

Er du sikkert på at det er flash du snakker om?

> Hvem kan svare på hvorfor jeg får en tom frame når jeg vil loop'e et
> movieclip (altså imellem loopsene)

Hvordan får du det (at du får en tom frame)?

> + hvordan jeg bevarer billedet i browseren når jeg vælger ikke at loop'e

Den kommer altid til at stå på sidste frame, så ....

Hvad er problemmet ?

Venlig hilsen
Papusniak

Fra : VeryGimpy

Dato : 25-07-01 19:25

"esajas esajas" skrev d. 20-07-01 00:25 dette indlæg :
> Hvem kan svare på hvorfor jeg får en tom frame når jeg vil loop'e et
> movieclip (altså imellem loopsene)

Sandsynligvis er en af dine layers en frame for lang i slutningen. Se
efter en hvis frame, det kan være den, der driller.

> + hvordan jeg bevarer billedet i browseren når jeg vælger ikke at
loop'e

Samme problem, vil jeg tro.

> [...]
gamle
> info som blander sig (selvom det ikke er synligt i timeline.

Ingen idé her.

http://explorer.msn.com/intl.asp

http://www.kandu.dk/