WOL og CC ADSL i Sønderborg - erfaringer ?
Fra : Karsten Borchers

Dato : 20-07-01 00:16

Hvad er erfaring med enten WOL eller CC ADSL i Sønderborg ??

Jeg sidder nu med en TDC Netexpres, og skidtet er konstant nede. Har haft
linien siden august 2000, og den havde kørt upåklageligt indtil omkring
april 2001. Siden April har der været ufattelig meget nedetid. Eks lige nu.
Gider det simpelthen ikke mere. Betaler sgu ikke 549,- om måneden for at
logge på ISDN til telefontakst flere gange om ugen.

Karsten Borchers

Fra : WTG

Dato : 20-07-01 13:04

Hej

Samme her TDC sucks

Utilfreds TDC kunde Sønderborg

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 20-07-01 13:09

"WTG" <john_wismar@mail.dk> wrote in message
> Hej
>
> Samme her TDC sucks
>
> Utilfreds TDC kunde Sønderborg

Slet ikke det samme her. TDC rulez, stabil forbindelse med god support.
Hvilke linjer er I utilfredse med?

--
Bjarke Andersen (8:30-16:30 på P@ linje, resten af tiden NE1)

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-07-01 13:30

"Bjarke Andersen" <bjoeg@*spammer*bjoeg.dk> wrote in message

> Slet ikke det samme her. TDC rulez, stabil forbindelse med god support.
> Hvilke linjer er I utilfredse med?

Undskyld, god support.... joiker du? Tdc´s supportere ved ikke hvad de
sidder og supportere... De fleste ivertfald

Fra : Hans Pedersen

Dato : 20-07-01 13:47

On Fri, 20 Jul 2001 14:29:31 +0200, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

>Undskyld, god support.... joiker du? Tdc´s supportere ved ikke hvad de
>sidder og supportere... De fleste ivertfald

Der er muligvis forskel på Netexpress og Pro@ccess, men jeg har været
erhvervskunde hos WOL, og er i denne uge skiftet til TDC. Jeg føler
der er stor kompetenceforskel. TDC ved noget mere om større netværk
end supporten hos WOL, og så kan de fortælle hvis der er et problem
hos dem. Men måske jeg bare har været heldig?

Hans Pedersen, Esbjerg
http://h2ns.dk
ICQ# 9178476

Fra : Karsten Borchers

Dato : 20-07-01 16:50

Hvorfor skiftede du fra WOL til TDC ?
Var du utilfreds med WOL's linie, eller ?
Fungerede den som den skulle etc. ?

Borchers

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 20-07-01 13:53

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> writes:

>Undskyld, god support.... joiker du? Tdc´s supportere ved ikke hvad de
>sidder og supportere... De fleste ivertfald

....eller måske lige den ene, du har snakket med?

Generelt har jeg indtrykket af, at alle supportorganisationerne er
ret dygtige til det, de går og laver.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-07-01 13:57

"Klaus Ellegaard" <klaus@ellegaard.dk> wrote in message

> ...eller måske lige den ene, du har snakket med?

Nix du,,,

jeg har snakket med rimelig mange,, lige fra den dag hvor fra ca. et halvt
år siden.. Da TDC kom med presse meddelse om at dække 95 % af Danmark... Og
hvor jeg så samtidigt fik afvide af jeg snart kunne få ADSL.

Lige fra bestillingen, og til at min linie var oppe. og de efterfølende
nedetider,,, har der været mennesker i supporten som ikke vidste hvad de
talte om. Fx når man snakker om Router problemer med Speedstream 2601, så
begynde de at pladre om at gå in på www.dynip.dk atlså hvor langt er det
ude?

> Generelt har jeg indtrykket af, at alle supportorganisationerne er
> ret dygtige til det, de går og laver.

Supporterne der snakker med Pro@ kunder,, virker dygtige og bevidste... Men
hvis man kommer til at snakke med dem fra netexpress support,, ved de ikke
hvad de selv snakker om...

Fra : Karsten Borchers

Dato : 20-07-01 16:49

Supporten er jeg for såvidt udemærket tilfreds med. Den har jeg ikke oplevet
bedre andetsteds.
Det jeg er utilfreds med er min 1Mbit Netexpres (ATM25) linie. Den er for
meget nede..alt for meget.
Jeg har været på pppoe (rotuer), men da jeg hoster gameserver med ca 16
clienter duede løsningen ikke til mig, pga gigant packetloss når der kom
flere end 6-7-8 clienter. Så jeg hoppede tilbage til ATM25 igen. Det er
faktisk sket efter det. Før jeg kom på pppoe kørte linien perfekt. Efter at
komme tilbage til ATM25 er den virkelig ringe. Ikke når den virker. Så er
den perfekt. Men det sker for ofte at den ikke virker.
Og da vi her den 2 august har online ligastart (grand prix legends) skulle
det gerne kører 100%. Det værste der kan ske er at jeg mister forbindelsen
midt i et løb. Så har jeg 15 meget sure medkompetanter ;)

Borchers