"sporing" af folks færden i kbh. en given ~
Fra : Frans Meyer

Dato : 04-07-08 21:16

Hej!

Syntes jeg kan huske noget om en artikel om at nogen lavede et forsøg med at
kortlægge folks færden i kbh. en given dag.....

Ved at trække data ud af GSM systemet på et centralt niveau......
i annonymiseret form.

Er her nogen der kan kaste mere lys over det?

mvh
Frans

Fra : Per Nielsen

Dato : 09-07-08 13:44

Frans Meyer wrote:
> [...]
> i annonymiseret form.
>
> Er her nogen der kan kaste mere lys over det?

Måske noget i retning af dette:

København bliver fremtidsby
http://www.comon.dk/news/kobenhavn.bliver.fremtidsby_32117.html

Og det er såmænd ikke så længe siden jeg fik genlæst G.O.'s 1984...