display 6300
Fra : Finn N

Dato : 04-07-08 07:44

Hej.Er der nogen der har et display til en Nokia 6300 eller ved hvor
man kan købe et så vil jeg meget gerne høre fra jer.Jeg har prøvet
menge steder men de er i restordre alle vegne.Svar helst på min e-
mail:norbom@city.dk
Hilsen Finn Helsingør.TLF:60672080

Fra : Finn N

Dato : 04-07-08 07:50

E-mail= norbom@city.dk

Fra : Finn N

Dato : 04-07-08 07:51

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 04-07-08 14:52

Finn N <norbom@city.dk> wrote:
> [...]
> man kan købe et så vil jeg meget gerne høre fra jer.Jeg har prøvet
> menge steder men de er i restordre alle vegne.Svar helst på min e-

http://www.mytrendyphone.dk/shop/nokia-6300-6120c-6515p.html

--
ad