Standard Nokia N73 til Music Edition
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 02-07-08 10:46

På nedenstående link er der beskrevet, hvordan man ændrer en
standard N73 til Music Edition ved først at ændre produktkoden
og derefter bruge Nokia Software Update til at installere Music
Edition-firmwaren.

Det resulterer dog i, at man kun kan vælge imellem engelsk og
kinesisk sprog i telefonen, så kender I en produktkode, som vil
resulterer i, at der bliver hentet en Music Edition firmware, som
kan snakke dansk?

--
Hilsen
Madsen

Fra : Anders

Dato : 02-07-08 11:14

Tror linket er smuttet....

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 02-07-08 11:28

Anders skrev:

> Tror linket er smuttet....

Ja, det var en smutter :)

<http://thenokiablog.com/2006/11/28/how-to-update-original-nokia-n73-firmware-to-music-edition/>

--
Hilsen
Madsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 02-07-08 12:30

Thomas G. Madsen skrev:

> [...]
> kinesisk sprog i telefonen, så kender I en produktkode, som vil
> resulterer i, at der bliver hentet en Music Edition firmware, som

Eller hvis en derude sidder med en N73 Music Edition DK, som gider
at installere Nemesis Service Suite(*) og tjekke produktkoden, så
ville jeg blive meget taknemmelig. :)

(*) <http://www.b-phreaks.co.uk/index.php?main_page=page_2>

--
Hilsen
Madsen

Fra : Anders

Dato : 02-07-08 12:45

Nemesis Service Suite kan du hente gratis på nettet, og i et af de mange
forums der er på nettet, kan du finde en produktkode til (scandinavien).

Har selv for en tid siden opdateret en N95 og har selvfølgelig smidt papiret
ud, ellers så kunne jeg have hjulpet dig.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 02-07-08 12:47

Thomas G. Madsen skrev:

> Eller hvis en derude sidder med en N73 Music Edition DK, som gider
> at installere Nemesis Service Suite(*) og tjekke produktkoden, så
> ville jeg blive meget taknemmelig. :)

Det kan også gå med produktkoden til en standard edition DK, for så
spændende er ME nu heller ikke.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Anders

Dato : 02-07-08 13:52

Der er heller ikke synderligt forskel på dem. Bortset fra at ME udg. er en
Musik Edition.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 03-07-08 12:47

Anders skrev:

> Der er heller ikke synderligt forskel på dem. Bortset fra at ME
> udg. er en Musik Edition.

Forskellene er beskrevet i det link, jeg sendte i:
<news:g4fs88.3t8.1@thomasgmadsen.dk>. Desværre har jeg oplevet,
at alt er blevet en anelse langsommere, og så kan jeg ikke længere
lave en smiley i en sms ved at trykke to gange på et-tallet. Æv!

--
Hilsen
Madsen

Fra : Anders

Dato : 03-07-08 13:14

Man kan ikke få det hele, selvom man gerne vil !

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 03-07-08 14:17

Anders skrev:

> Man kan ikke få det hele, selvom man gerne vil !

Næ. Sådan er livet! ;)

--
Hilsen
Madsen

Fra : Anders

Dato : 02-07-08 12:46

Det tog mig under 5 sek. at finde nedenstående link.

http://mobil-forum.dk/showthread.php?t=9775

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 02-07-08 13:58

Anders skrev:

> Det tog mig under 5 sek. at finde nedenstående link.
>
> http://mobil-forum.dk/showthread.php?t=9775

Jeps, tak og jeg har i mellemtiden fundet:
<http://www.matiass.net/?page_id=15>, så nu snakker den dansk :)

Dog lykkedes det ikke at få den tilbage til 'Standard Edition', men
det må blive muligt, når/hvis der kommer en ny firmware (ME- har et
højere versionsnummer end standard-firmwaren).

--
Hilsen
Madsen