You Tube på mobil - hvor dyrt er det ?
Fra : Kasper Brent Balders~

Dato : 01-07-08 00:10

Har hentet et program ned der gør mig i stand til at videoer fra You Tube på
min mobil . Har et abonnement til 80 kr for de første 100mb via 3.

Hvor mange mb bruger man feks på at se en streamet video på 3 min ?

Fra : Chano Andersen

Dato : 01-07-08 06:21

Kasper Brent Baldersen wrote:
> Hvor mange mb bruger man feks på at se en streamet video på 3 min ?

Det kommer an på klippets bitrate.

Med et klip på 256 Kbit/Sek, bruger du 32 Kbyte/sek, svarende til ca.
5,6 MB.

Det er jo ikke helt forkert at antage, at klip på youtube har den størrelse.

- Chano Andersen

Fra : Christen Fihl

Dato : 01-07-08 08:36

Du kan se dit eget forbrug på mobilen. Så prøv at lave en et par test.

På min N95 er det Værktøj | Forbind.Styring | Akt. dataforb.

Christen Fihl

Fra : Kasper Brent Balders~

Dato : 03-07-08 19:40

Tak for svar. det lader til at være dyrt . For dyrt i længden.