Kan en N73 vise gadenavne på skærmen ?
Fra : KimH

Dato : 29-06-08 18:48

Jeg så lige en kamerats mobil Samsung SGHD 600E den viste gadenavnet
på den gade , man befandt sig på
Kan en Nokia N73 gøre det samme ?

Mvh. Kim H

Fra : Max

Dato : 29-06-08 19:11

Hej Kim

> Kan en Nokia N73 gøre det samme ?

Ja.

--
Mvh Max

Fra : KimH

Dato : 29-06-08 19:18

> Hej Kim

> Ja.
>
> --
> Mvh Max

Må jeg spørge om hvordan , man gør ?

Mvh.. Kim

Fra : Max

Dato : 29-06-08 20:02

Hej Kim

> Må jeg spørge om hvordan , man gør ?

Du skal have et stykke naviagtionssoftware installeret
på din telefon, f.eks. Wayfinder.

--
Mvh Max

Fra : KimH

Dato : 29-06-08 20:35

> Hej Kim

> Du skal have et stykke naviagtionssoftware installeret
> på din telefon, f.eks. Wayfinder.

Ok tak , det må jeg prøve om jeg kan finde/ finde ud af

Mvh. Kim

Fra : Max

Dato : 29-06-08 20:58

Hej Kim

> Ok tak , det må jeg prøve om jeg kan finde/ finde ud af

Jeg var måske lidt for hurtig, der er vidst ikke indbygget
GPS i en N73 er der ?

--
Mvh Max

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-06-08 00:31

KimH skrev:
> Jeg s� lige en kamerats mobil Samsung SGHD 600E den viste gadenavnet
> p� den gade , man befandt sig p�
> Kan en Nokia N73 g�re det samme ?

Der er højt sandsynligt tale om funktionen celleinfo som
mobilselskabet kan sende ud. tdc har gjort det i mange år.
i har nok været heldige at stå så den gade mobil masten er placeret

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 01-07-08 22:29

Bjarke Hansen <bjarke_h@hotmail.com> wrote in news:5e655ceb-20b1-45fe-a1b4-
e20d6c132b6b@x35g2000hsb.googlegroups.com:

> Der er højt sandsynligt tale om funktionen celleinfo som
> mobilselskabet kan sende ud. tdc har gjort det i mange år.
> i har nok været heldige at stå så den gade mobil masten er placeret

Det er vist kun TDC og Telia der sender celle info ud.