Film på mobilen
Fra : Jakob Griffel

Dato : 28-06-08 21:01

Hej

Har lige anskaffet mig en SE C902. På den ligger der et par videoklip i
fremragende kvalitet og med stereolyd. Jeg har også opdaget, at den faktisk
optager videoklip fra kameraet i stereo. Fedt

Men:
Hvordan kan jeg lave en optagelse fra min HDD-optager om til et klip jeg kan
se på telefonen - i stereo?
Jeg har INGEN idé om hvordan man gør.... Videoformatet er vist noget der
hedder m4p (?) og lyden hedder aac, men hvordan kombinerer man de to
formater fra f.eks. en DVD-fil på computeren?

Kan nogen hjælpe mig?

--
Hilsen Jakob

Fra : Frank R.

Dato : 29-06-08 14:52

On Sat, 28 Jun 2008 22:00:36 +0200, "Jakob Griffel"
<NOPEgriffel@NOPENOPEprivat.dk> wrote:

>Kan nogen hjælpe mig?

Du kan evt kikke lidt på denne her og se om det er noget du kan bruge.
Den kan converter fra / til .mp4.

http://www.any-video-converter.com/products/for_video_free/

--
Hilsen
Frank

Fra : Jakob Griffel

Dato : 29-06-08 18:01

> Du kan evt kikke lidt på denne her og se om det er noget du kan bruge.
> Den kan converter fra / til .mp4.
>
> http://www.any-video-converter.com/products/for_video_free/

Kender du den?
Jeg har hentet den, men den påstår at der ikke er lydstream i mine
..vob-filer...

--
Hilsen Jakob

Fra : Christen Fihl

Dato : 29-06-08 19:11

Kontroller din film med AVIcodec
http://avicodec.duby.info/

Og se også der om du har samme lyd codec på din maskine.

Christen Fihl

Fra : Frank R.

Dato : 29-06-08 20:34

On Sun, 29 Jun 2008 19:01:12 +0200, "Jakob Griffel"
<NOPEgriffel@NOPENOPEprivat.dk> wrote:

>Kender du den?
>Jeg har hentet den, men den påstår at der ikke er lydstream i mine
>.vob-filer...

Ja, bruger den ikke så tit igen. Har lige prøvet med en .vob fil og
der er lyd på. Men som en anden skriver i tråden så check om du har
korrekte codex installeret.

--
Hilsen
Frank