Internet på PC via Nokia PC Suite
Fra : Filip

Dato : 28-06-08 11:09

Jeg kan ikke få kontakt med internettet via PC Suite. Jeg har forbindelse
via USB kabel, men når jeg trykker på opret forbindelse, så melder den med
det samme at forbindelsen er afbrudt. Det er som om den ikke prøver at få
forbindelse med telefonen inden den giver op. Jeg har prøvet mange ting nu,
men det virker altså ikke. Måske er der et problem med min modemforbindelse.
Jeg har en Nokia 6110 Navigator og bruger Vista på min pc. Min udbyder er
TDC. Måske skal jeg ind og konfigurere forbindelsen manuelt, men hvad skal
jeg lige skrive der?

Filip

Fra : Anders

Dato : 28-06-08 12:09

Har du en firewall kørende ?

Fra : Filip Ravn

Dato : 28-06-08 19:46

> Har du en firewall kørende ?

Nej den skulle være slået fra. Har du andre forslag?

Filip

Fra : Anders

Dato : 29-06-08 04:44

Havde ingen problemer selv, da jeg havde en Nokia N95 - brugte også Vista,
så det må være en opsætingsfejl.