Backup program søges
Fra : Karsten

Dato : 28-06-08 10:11

Hjælp, jeg har ledt og ledt efter et backupprogram til min Nokia 5310
(symbian 40) da jeg gerne vil lave backup af mine sms / mms beskeder,
programmet skal helst gerne kunne gemme dem i en fil (html eller ligende
format)

Programmet skal helst virke lidt på samme måde som MsgExport (virker kun
under symbian 60)
MsgExport can export SMS (not yet MMS) to HTML format which could viewed on
a normal desktop computer

It can export to HTML (UTF-8 Encoding, so it should support any characters),
and Text. When exporting, it will create 2 files, one is ordered by contact
name, and the other is ordered by date. If you have memory card in your
phone, it will export to E:\SMSLOG, and if not, it will create the file in
C:\DATA\SMSLOG\. The filename contains current date and time. If you cancel
the application, it will stop at the point when you press cancel (the
messages that are already exported will not be deleted).

Jeg håber at i kan hjælpe mig....

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 28-06-08 12:53

On Sat, 28 Jun 2008 11:11:03 +0200, "Karsten" <faerk@skjern-net.dk>
wrote:

> [...]
>(symbian 40) da jeg gerne vil lave backup af mine sms / mms beskeder,
>programmet skal helst gerne kunne gemme dem i en fil (html eller ligende

Oxygen Phone Manage er et oplagt bud:

http://www.oxygensoftware.com/en/default.asp

Det er købe-software og prisen på 40 - 60 euro er vel ikke
afskrækkende....

Bruger det selv, og bortset fra et noget irriterende licens /
registreringsprocedure er det et velfungerende program.

<mlr>

Fra : Karsten

Dato : 28-06-08 16:31

"Michael Rasmussen" <mlr@invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Bruger det selv, og bortset fra et noget irriterende licens /
> registreringsprocedure er det et velfungerende program.

Ups undskyld, glemte at skrive at det helst gerne skulle være freeware...