Nokia 6085 - måske dumt spørgsmål...
Fra : EnjoyNews

Dato : 27-06-08 23:23

Hej NG

Jeg har en Nokia 6085 og når jeg taster et tlf nummer er skriftstørrelsen på
tallene så store at nummeret deler sig i 2 linier.. jeg kan simpelthen ikke
finde ud af hvor jeg skal ændre det i telefonens indstillinger... jeg har
læst brugsanvisningen flere gange og trykket som en gal på telefonens
menuer... men .. det kan jeg altså bare ikke finde...

Er der en der kan hjælpe mig på vej mon ?

Mvh
Michael

Fra : EnjoyNews

Dato : 01-07-08 17:19

Slet ingen bud ?

Mvh
Michael

Fra : simon

Dato : 01-07-08 19:34

EnjoyNews skrev:
> [...]
> menuer... men .. det kan jeg altså bare ikke finde...
>
> Er der en der kan hjælpe mig på vej mon ?

Hej.
Det skulle vel ikke være dette?
Skriftstørrelse
Denne funktion giver dig mulighed for at vælge skriftstørrelsen for
Beskeder, Kontakter og Internet. Vælg Menu > Indstillinger >
Hoved-display > Skriftstørrelse og en af følgende valgmuligheder:
Beskeder — for at vælge den skriftstørrelse, du vil bruge i beskederne.
Vælg Mindste skriftstr., Normal skriftstr. eller Stor skriftstr..
Kontakter — for at vælge den skriftstørrelse, du vil bruge til kontakters
navne. Vælg Normal skriftstr. eller Stor skriftstr..
Internet — for at vælge den skriftstørrelse, du vil bruge til mobile
internetsider. Vælg Mindste skriftstr., Lille skriftstr. eller Stor
skriftstr..

Ellers må du jo læse videre i manualen, som du kan finde her:
http://www.nokia.dk/A4672138

Kik midt på siden, der kan du hente manualen.

mvh
simon
--
www.erling-simonsen.dk

Fra : EnjoyNews

Dato : 02-07-08 18:47

Nej desværre.. har prøvet dem alle.. også derfor jeg måtte have
assistance... der står ikke mere i manualen som jeg har læst flere gange...
kan bare ikke hitte det.. mon de ved det ude i butikkerne ?