nokia bluetooth (dis)connect??
Fra : ask

Dato : 24-06-08 15:32

Hej

Vi har to nokia-mobiler her i familien (5310 og 6500) som vi er glade
for, men når man forbinder dem til pc'en via bluetooth for at overføre
musik, billeder, kalender osv. bliver de ved med at forbinde og
afbryde forbindelsen. Synkroniseringen fungerer ok, men det er lidt
irriterende at telefonen står og blinker. Er der nogen med samme
problem - og har I løst det?

takker

./ask

Fra : Kim Larsen

Dato : 27-06-08 14:48

"ask" <askbar@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> afbryde forbindelsen. Synkroniseringen fungerer ok, men det er lidt
> irriterende at telefonen står og blinker. Er der nogen med samme

Nu ved jeg ikke om problemet er helt det samme men da jeg ville forbinde min
Nokia N95 blev den ved med at hoppe og så skulle jeg "logge på hele tiden,
det var møg-irriterende. Jeg gik ind i Bluetooth-menuen og angav den enhed
som der skulle bruges som 'godkendt'. Det gør det at den stadig hopper af
når der ikke er kommunikation men den hopper så automatisk på igen uden at
skulle godkende hele tiden. Det kunne måske være det som er løsningen for
dig, det løste i hvert fald mit Bluetooth-problem 100 %.

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : ask

Dato : 28-06-08 15:14

On 27 Jun., 15:47, "Kim Larsen" <kl2...@gmail.com> wrote:

> [...]
> skulle godkende hele tiden. Det kunne måske være det som er løsningen for
> dig, det løste i hvert fald mit Bluetooth-problem 100 %.

Tak for input, jeg har sat mobilen som "godkendt" og problemet er
forsvundet, så det er sikkert bare det :) takker

/ask