HTC Touch Diamond + CallMe (2 spørgsmål)
Fra : Jebir

Dato : 24-06-08 11:39

Hej alle sammen!

Jeg har siddet og kigget lidt efter ny mobil - havde egentlig overvejet
iPhone når den kommer, men jo mere jeg kigger, jo mere er jeg faldet for HTC
Touch Diamond.

Er der nogen der har noget at sige om denne telefon (selvom den umiddelbart
først kommer på markedet imorgen?), HTC generelt eller om der er nogen
lignende telefoner jeg skal overveje?

Jeg har fundet frem til et tilbud fra CallMe (Debitel) på deres webshop -
799 + abbn. - dog kan jeg ikke helt finde rundt i deres "betal senere"
koncept - jeg ville jo helst betale telefonen med det samme, så det var ude
af verden - men kan ikke finde konceptet beskrevet nogen steder. Så hvis
nogen kender det, så gi' en hurtigt forklaring :)

På forhånd tak,
Jebir

Fra : Jens Jespersen

Dato : 24-06-08 12:04

"Jebir" <mikkel@jebir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ude af verden - men kan ikke finde konceptet beskrevet nogen steder. Så
> hvis nogen kender det, så gi' en hurtigt forklaring :)

Hej

Tag et kig på : http://www.qtek-user.dk

Jens

Fra : Anders

Dato : 24-06-08 12:09

Kan kun give dit i din forvirring, og har selv tidligere handlet hos dem,
men det gør jeg ikke mere, da jeg ikke kan finde rundt i deres priser.

Men jeg skal gøre et forsøg...

Det Call Me gør er, at du som køber, kan købe en billig mobil, men beløbet
bliver fordelt i nogle mindre rater.

Svarer lidt til at købe den på afbetaling, og de 1200,-
er en slags renter, som Call Me tager for at du kan købe den billigt.

Hvis det ikke hjælper, så har de en Live Chat.

Har du pengene, så vil jeg købe den uden abb.
Du kan få den billigere uden abb. end hvad Call Me tager for den med - se
www.mobilpriser.dk

Fra : Jebir

Dato : 24-06-08 12:19

Har netop fundet ud af at 3webshop også har den, hvilket vil gøre det meget
lettere for mig, da jeg kan overføre mit nuværende abbn.

Derfor drejer spørgsmålet sig nu kun om selve telefonen - nogen der har
nogen kommentarer eller noget generelt at sige om touch/htc?

Fra : Kim

Dato : 24-06-08 16:08

"Jebir" <mikkel@jebir.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Derfor drejer spørgsmålet sig nu kun om selve telefonen - nogen der har
> nogen kommentarer eller noget generelt at sige om touch/htc?
Mobil.nu er i gang med en sammenligning mell. Iphone og
Touch Diamond:
http://mobil.nu/ArticlePages/200806/19/20080619135201_MDK651/20080619135201_MDK651.dbp.asp

Mvh, Kim