Billig mobil og taletid
Fra : Finn

Dato : 23-06-08 18:29

Hej

Firmaet syntes jeg driver lidt rovdrift på firmatelefonen Hvad gør
jeg for at få et billigt abonnement og en billig telefon?
Kik annoncer siger i nok men jeg har nok et forbrug der siger 25-50
timers mobilsamtaler om måneden og jeg har ingen mobil og så kan jeg
ikke lige overskue billigste version.
Mobilen skal bare have smsm/mms og farveskærm ellers intet andet...

Har i et forslag?

Mvh
Finn

Fra : Paul8

Dato : 23-06-08 19:21

"Finn" <post@min.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> billigste version.
> Mobilen skal bare have smsm/mms og farveskærm ellers intet andet...

Det lyder som om det enkleste er sagen for dig.
Så jeg vil anbefale at du ser på Bibob.dk eller telmore.dk og bestiller et simkort.

Som mobil har jeg en samsung SGH C170 -som ny, med købskvitt- som jeg sælger for 350kr
afhentet i Kbh
Fik den i julegave - Har kun lige prøvet den. God til sms. Klar lyd.
Så let -70g- at du kan have den i en snor om halsen til stranden.

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 23-06-08 19:54

> Det lyder som om det enkleste er sagen for dig.
> Så jeg vil anbefale at du ser på Bibob.dk eller telmore.dk og bestiller
> et simkort.

Umiddelbart ville jeg nok hellere kigge på Shaker Extreme fra Sonofon - 48
timers taletid, 5000 SMS og 500 MMS for 499 kr./mnd. - et tilsvarende
forbrug hos Bibob eller Telmore vil vist koste omkring det 3-dobbelte :)
Link:
http://www.sonofon.dk/privat/abonnementer/tale/mest_sms/shaker_extreme/index.aspx

Samtidig gives der store tilskud til telefoner med Shaker Extreme, findes
også på link herover.

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : Ole C

Dato : 23-06-08 19:56

- eller på www.punkt1mobil.dk

--
vh
Ole C

Fra : Snuden

Dato : 23-06-08 21:06

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev i meddelelsen

> - eller på www.punkt1mobil.dk

Læser folk ikke hvad manden skriver? Han skriver han har et forbrug på 25-50
TIMER om måneden! altså mellem 1500 og 3000 minutter. Hos Bibob/punkt1mobil
vil det altså koste manden 900-1800 Kr/md...mens det hos tdc/sonofon (max
tale/ fri snak) vil koste ham ca. 500 Kr inkl. opkaldsafgifter!!

Eller hos www.happiimobil.dk kan han få det til mellem 250-399 Kr pr md.
Sådan!!

Fra : Finn

Dato : 23-06-08 21:30

Snuden wrote:
> Eller hos www.happiimobil.dk kan han få det til mellem 250-399 Kr pr md.
> Sådan!!

TAK det ser fornuftigt ud. Kan se man kan få flere billige mobiler der
ikke er simlåst til 400-500,- så det er nok løsningen...

Fra : Ole C

Dato : 23-06-08 21:36

Snuden skrev blandt andet:

> Læser folk ikke hvad manden skriver? Han skriver han har et forbrug
> på 25-50 TIMER om måneden!

Jeg kan slet ikke overskue så store tal
- og det kan hans arbejdsgiver åbenbart heller ikke

--
vh
Ole C

Fra : Snuden

Dato : 23-06-08 21:59

> Jeg kan slet ikke overskue så store tal
> - og det kan hans arbejdsgiver åbenbart heller ikke

Nej...han er vist det der før priskrigene på mobilmarkedet blev kaldt for
"highspender"

Snuden

Fra : Finn

Dato : 23-06-08 22:08

Ole C wrote:
> Jeg kan slet ikke overskue så store tal
> - og det kan hans arbejdsgiver åbenbart heller ikke

Ok de 50 timer er måske nok i over kanten men de 25 timer er før
forekommet. Så forslaget med Happiimobil ser godt ud... (specielt hvis
jeg ikke kommer så højt op som jeg før har været...)