SE w880i tilbehør
Fra : Hagar

Dato : 22-06-08 09:10

Hej i gruppen

Jeg har købt mig en brugt SE W880i, det eneste der var med var en lader,
ekstra batteri og et 4Gb kort, men jeg kunne nu godt tænke mig at få noget
af min egen musik ind på den, hvad skal jeg bruge til det ?
Når man køber sådan en fætter, er der så ikke noget software med til ens PC
eller hvordan virker det i dag ? Min tidligere mobil var en SE T610, og der
var der en mini disk med, som dog er gået tabt.
Jeg skal også have noget til at putte i ørene så jeg kan høre min musik, for
andre gider nok ikke at høre hvad jeg hører, hvad skal jeg vælge her ?

Er der andet jeg skal finde til denne W880i ?

Hvor handler jeg disse ting hvor jeg kan betale med bank-overførsel, jeg har
ikke kreditkort.

Hagar

Fra : simon

Dato : 22-06-08 09:36

Hagar skrev:
> [...]
>
> Er der andet jeg skal finde til denne W880i ?
>
> Hvor handler jeg disse ting hvor jeg kan betale med bank-overførsel, jeg har

Hej.
Normalt er der kabel + headsæt + en cd med software, når man køber en
sådan telefon.
Du kan købe kabel + headsæt i flere forretninger, måske Fona, Merlin,
Elgiganten, TDC, eller hvad de ellers hedder.
Software kan du downloade på Sony Ericsson hjemmeside:
http://www.sonyericsson.com/cws/support/softwaredownloads/w880i?cc=dk&lc=da

Hvor du kan bruge PC Suite samt Disc2phone.

Disc2phone er særlig velegnet til musik, da den lægger dine musikfiler
"rigtigt" ind i telefonen, således at du let kan lave dine egne
playlister.

mvh
simon

Fra : Anders

Dato : 22-06-08 10:56

Ulempen ved at handle i de butikker som bl.a. nævnes er, at man betaler
temmelig meget kasse, for varene.

Der er et meget billigere alternativ:
Få en ven der har kreditkort til at købe delene i en online butik, og betal
vennen for delene i kontanter.

F.eks. kan Mytrendyphone.dk være en mulighed, mener faktisk jeg har købt der
engang uden at have kreditkort, men betalte via netbank.

Link til datakabel:
http://www.mytrendyphone.dk/shop/sony-ericsson-datakabel-2130p.html

Link til headset:
http://www.mytrendyphone.dk/shop/sony-ericsson-baerbart-2378p.html

Fra : Hagar

Dato : 22-06-08 15:09

"Anders" <anders.forst@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> F.eks. kan Mytrendyphone.dk være en mulighed, mener faktisk jeg har købt
> der engang uden at have kreditkort, men betalte via netbank.

Jeg takker for hjælp og links

Hagar

Fra : Anders

Dato : 22-06-08 15:15