W960i som lommelygt
Fra : Henrik

Dato : 19-06-08 06:40

Hejsa

Er der nogen der kender til et program som gør at W960i kan bruges som
lommelygte?

Ville også være glad for nogle gode link til w960 software!

Henrik

Fra : Jakob Griffel

Dato : 19-06-08 20:21

> Er der nogen der kender til et program som gør at W960i kan bruges som
> lommelygte?

Det kender jeg ikke noget til - desværre...

Men er du glad for din telefon? Jeg er måske på udkig efter netop den, men
den er ikke til at opdrive i de fysiske butikker, ingen har den liggende, så
man kan prøve at ha' den i hånden :-|

Gider du gi en kort beskrivelse af hvad du synes er godt hhv. skidt ved den?
jeg har læst at den skulle være usigelig langsom i menuerne. Passer det...?

På forhånd tak - og undskyld jeg blander mig i din tråd, der jo omhandler
noget helt andet...

--
Hilsen Jakob